«بسیج» خار چشم دشمنان و مظهر «کارآمدی» در کشور است

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به هفته دفاع مقدّس به نقش بسیج در ابعاد مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بهترین جمله درباره بسیج، همان شجره طیبه است که  در قرآن از آن به عنوان کلمه طیبه تعبیر شده است.

وی با بیان اینکه همه برکات اعم از دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی در بسیج جمع شده است، تصریح کرد: بسیج، هم می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند هم مسائل امنیتی و  فرهنگی را.

متقی‌فر افزود: متأسفانه حق بسیج ادا نشده و توجه کافی به آن نشده است.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه بسیج، مایه اقتدار نظام و عزّت ملّت و دولت است، تصریح کرد: بسیج به فرد یا جریان خاصی تعلق ندارد، بلکه به امّت اسلامی تعلق دارد. بنابراین هفته دفاع مقدس بهانه خوبی است تا این موضوع تبیین شود که دشمن، بیش از موشک، از جریان قدرتمند بسیج می‌ترسد.

متقی‌فر ادامه داد: بسیج، دفاع را به آحاد مردم تسری می‌دهد و به اعماق اجتماع می‌برد و برای تک تک افراد جامعه، انگیزه دفاع ایجاد می‌کند. 

به اعتقاد این عضو جبهه پایداری، بسیج سازمان گسترده‌ای است که پیکره کل امت را فرا گرفته است و نباید آن را در چند پادگان منحصر کرد.

متقی‌فر، لزوم تقویت بسیج را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد بسیج را تضعیف کند و همه باید در تکمیل و قدرتمندشدن این سازمان میمون و پربرکت تلاش کنند.

وی افزود: وقتی اسم بسیج به میان می‌آید، هیچ کس تصویر یک فرد لاابالی در ذهنش مجسم نمی‌شود، بلکه تصویری که از بسیجی در اذهان نقش بسته است، تصویر یک فرد مؤمن، منظم، متعهد و پرتلاش است. هیچ وقت از ذکر نام بسیج، ضعف به ذهن خطور نمی‌کند، بلکه توانمندی‌ها به ذهن می‌آید.

سخنگوی جبهه پایداری معتقد است برای اینکه بفهمیم جایگاه بسیج در کشور چیست، باید ببینیم دشمن چه نگاهی به آن دارد.

متقی‌فر در همین زمینه اضافه می‌کند: بسیج خار چشم دشمنان و نقطه نگرانی همه معاندین است. بنابراین باید آن را بسیار گرامی داشت.

وی افزود: بسیجی‌ها بودند که در جبهه‌ها، حماسه‌های بزرگ را رقم زدند. شهدای گمنامی که حماسه‌های بزرگی را رقم زدند و سردارانی که افتخارآفرینی کردند و می‌کنند، همگی بسیجی بودند.

متقی‌فر با بیان اینکه در عظمت بسیج، همین بس که از مساجد و خانه خدا متولد شده، تصریح کرد: بنابراین، پشت بسیج،  خدا قرار دارد، چرا که بسیج، هیچ چیزی جز اسلام و ترقی و اقتدار آن نمی‌خواهد. 

سخنگوی جبهه پایداری افزود: بسیج، دوست‌داشتنی‌ترین  پدیده‌ای است که خدای متعال به ما عنایت کرده و نامی دلنشین‌تر آن وجود ندارد.