تحلیلی بر حمله تروریستی در اهواز به نیروهای مسلح و مردم/ ترس دشمنان از قدرت نیروهای مسلح ایران

گروه سیاسی- رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سنتی است که در سالهای اخیر برای نشان دادن عزت و اقتدار ایران اسلامی برگزار می شود، نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا توان و اقتدار خود را با حرکتی وحدت آفرین به جهانیان نشان دهند اما امروز حادثه ای در اهواز و همزمان با این رژه اتفاق افتاد که نشان می دهد دشمنان جمهوری اسلامی از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی به شدت عصبانی هستند.
به گزارش افکارنیوز، ترقه بازی گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحواز که وابسته به انگلیس و عربستان است در اقدامی کورکورانه به سمت مردم و نیروهای مسلح شلیک کردند و سپس از محل این عملیات تروریستی گریختند که به گفته استاندار اهواز با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند.
ماجرای امروز نشان داد از سویی عربستان به دنبال تحریک نیروهای تجزیه طلب خود و ایجاد نا امنی در ایران است و از سوی دیگر انگلیسی ها که همواره شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن را به عنوان سیاست اصلی خود قلمداد می کنند با پشتیبانی از این گروهک های تروریستی می خواهند میان شیعه و سنی و میان اقوام مختلف ایران دو دستگی و چند دستگی ایجاد کنند.
این سیاست عربستان و انگلیس و آمریکا دیگر برای مردم ایران نخ نما شده است.
ترقه بازی های امروز گروهک الاحواز با حمایت سعودی ها و انگلیسی ها و شیطان بزرگ یعنی آمریکا نشان می دهد دشمن در مقابل ایران دچار استیصال کامل شده است.
سیاست های خرابکارانه قومیتی در ایران جواب نمی دهد و ابلهانی که چنین سیاست هایی را طراحی و برنامه ریزی می کنند باید بدانند مردم ایران از هر قوم و نژادی جان خود را برای نام ایران می دهند، گویا خرابکاران فراموش کرده اند که 8 سال جنگ تحمیلی هم نتوانست یک وجب از خاک ایران را جدا کند.
این در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پی حمله تروریستی در رژه امروز اهواز در پیامی نوشت: تروریستهای استخدام شده، آموزش دیده و تسلیح شده و تامین شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران در میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکا آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.