ترامپ چهره واقعی شیطان بزرگ را به نمایش گذاشت

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد و اتهاماتی که علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد، گفت: غربی‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال ایجاد شکاف بین ملت، رهبری و دولت و در مجموع حاکمیت بودند و در این پروسه فساد سازی را کلید زدند تا به مردم تلقین کنند که همه حاکمان ایران دزدند.

ترامپ به دنبال تفرقه‌افکنی بین مردم و حاکمیت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر کشوری امکان بروز اتفاقات تلخ و فساد وجود دارد، تصریح کرد: ما هیچ گاه منکر بروز اتفاقات اینچنینی در کشور خود نیستیم، مهم برخوردهای شدید با این عوامل بوده که انجام گرفته است. اما در صحبت‌های ترامپ نوعی تفرقه‌افکنی و نفاق مشاهده می‌شد.

وی ادامه داد: ترامپ شخصا فرد فاسدی است کما اینکه هم‌اکنون شکایت‌هایی مبنی بر فسادهای اخلاقی از وی در دعاوی آمریکا مطرح است، از زمانی که ترامپ بر سر کار آمد، شرکت‌های تحت پوشش وی نیز سودهای سرشار به جهت رانت‌های دولت کسب کردند اما همین شخص ادعاهایی علیه دیگران مطرح می‌کند.

ترامپ چهره واقعی شیطان بزرگ آمریکا را در سازمان ملل به نمایش گذاشت

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید دارد: ترامپ مباحثی در مورد حاکمان ایران نه از حیث دلسوزی برای مردم بلکه با هدف ایجاد شکاف بین ملت و دولت مطرح کرد، مردم قطعا اسیر این شیطان بزرگ نخواهند شد. ترامپ روز گذشته چهره واقعی شیطان بزرگ که امام خمینی(ره) می‌فرمودند را به نمایش گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات ترامپ بنابر انتظار ما سبب بروز چهره واقعی او در این سازمان بین‌المللی شد، گفت: مردم باید هوشیار باشند و در دام این داستان‌ها نیفتند زیرا ترامپ هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده است. زیرا اگر دلسوز بود مردم را از داروهای صعب العلاج محروم نمی‌کرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: ترامپ چندین ماه است که دستور داده تا داروهای بیماران صعب العلاج به ایران نفروشند حال چگونه فردی که وضعیت بیمار بدحال کلیوی، سرطان، کبدی و پیوند استخوانی را درک نمی‌کند، در جایی دیگر می‌تواند دلسوز مردم باشد.

وی افزود: ترامپ دروغ گفت و چهره منافقانه خود را در سازمان ملل متحد نشان داد، مردم ایران به حرف‌های این فرد خبیث که دشمنی شکار با ملت دارد توجه نخواهند کرد.

مردم 13 آبان پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا خواهند داد

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: سیزدهم آبان نیز ترامپ پاسخ خود را خواهد گرفت و مردم با حضور عظیم در خیابان‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» را سر خواهند داد، در این چهل سال هم اگر نتوانستیم به خواسته‌های خود دست پیدا کنیم به دلیل خباثت و کینه‌ورزی آمریکا و اسرائیل بود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از «دیکتاتوری فاسد» حاکم در ایران انتقاد کرد. همچنین تهدید کرد که واشنگتن تحریم های بیشتری علیه ایران به اجرا خواهد گذاشت. وی رهبران ایران را به «غارت» اموال این کشور برای تامین هزینه «سیاست تهاجمی» تهران در منطقه متهم و تاکید کرد که رهبران ایران به دنبال «اغتشاش، مرگ و تخریب» هستند و به همسایگانشان، مرزها و حق حاکمیت کشورهای دیگر احترام نمی گذارند.