پیام حمله موشکی ایران برای آمریکا

ایران اعلام کرد ابوعلی مشهدانی از فرماندهان گروه تروریستی داعش در جریان حمله موشکی به شرق سوریه علیه کسانی که به گفته ایران، عاملان حمله به اهواز بودند به هلاکت رسید.

بی‌بی‌سی عربی در ادامه نوشت: سپاه پاسداران اعلام کرد چند موشک بالستیک را به شرق سوریه شلیک کرده و عاملان حمله به رژه نظامی در یکی از شهرهای ایران را هدف قرار داده است. به گفته سپاه پاسدارن، در این حمله مقر تروریست ها در شرق فرات در سوریه با موشک های بالستیک هدف قرار گرفته و این پاسخی به حمله تروریستی به شهر اهواز در 22 ماه سپتامبر گذشته بود.

سپاه پاسداران ایران در پایگاه اینترنتی رسمی خود اعلام کرد مقر عاملان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات را یگان موشکی هوافضای سپاه پاسداران با چند موشک بالستیک زمین به زمین هدف قرار داد.

فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: ما از مبارزه تا نابودی تروریست ها دست نخواهیم کشید، آنها گلوله شلیک کردند اما با موشک پاسخ آنها را می دهیم.

به گفته سپاه پاسداران، تعداد زیادی از تروریست های تکفیری در پی این حمله موشکی کشته و زخمی شدند.

از نظر کارشناسان، با توجه به اینکه نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن در سوریه حضور دارند ایران بسیار آسان تر می توانست مقر گروه های افراطی در سوریه را هدف قرار دهد اما این حمله با استفاده از موشک های بالستیک که از خاک ایران شلیک شد پیام هایی به طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.