گزینه‌های قطعی دولت برای وزارت کار و اقتصاد مشخص شدند

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه احتمالاً رئیس‌جمهور ظرف 2 روز آینده وزاری پیشنهادی اقتصاد و کار را برای اخذ رای اعتماد به قوه مقننه معرفی کند، گفت: طی چند روز گذشته طی اخباری که به دست ما رسیده دولت به جمع‌بندی درباره وزرای پیشنهادی نرسیده است.

وی با بیان اینکه حضور فرهاد دژپسند به عنوان گزینه وزارت اقتصاد قطعی شده است، ادامه داد: طبق تماس‌های که با دژپسند داشته‌ام مشخص شد که وی گزینه جدی برای تصدی وزارت اقتصاد است و نام وی به مجلس اعلام خواهد شدنماینده اسد آباد در مجلس تصریح کرد: محمد شریعتمداری نیز اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای اقتصاد و  تعاون در پارلمان، اظهار داشت: اگر ظرف 2 روز آینده رئیس‌جمهور 2 وزیر را به مجلس معرفی کند، شنبه و یکشنبه دو هفته آینده جلسه رای اعتماد برگزار می‌شود.

رنجبرزاده تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور 4 وزیر یعنی، راه و شهرسازی، اقتصاد، تعاون و صمت را به مجلس معرفی کند، شنبه و یکشنبه هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر صلاحیت وزار را بررسی می‌کند.