پراید 40 میلیونی و قیمت پوشک نتیجه عملکرد شریعتمداری در وزارت صنعت است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی راه، کار، اقتصاد و صنعت گفت: من با وزارت محمد شریعتمداری در وزارت کار مخالف هستم و حدس من این است که شریعتمداری در مجلس هم وضعیت خوبی برای کسب رأی اعتماد نداشته باشد.

وی افزود: شریعتمداری وزارت صنعت، معدن و تجارت را نابود کرد و آزموده را آزمودن خطا است. مضافا اینکه در این کشور قحط‌الرجال نیست و می‌توان از یک فرد جدید و جوان برای این منظور استفاده کرد.
نماینده مردم نجف‌آباد در محلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا بر این نیست که افرادی همچون آقای شریعتمداری از این وزارت خانه به آن وزارتخانه بروند، خب اینگونه نبوده و نیست که ما از ابتدای انقلاب تا کنون همین چند نفر را داشته باشیم و باید به سراغ چهره‌های جدید برویم. 
ابوترابی خاطرنشان کرد: در دوران وزارت آقای شریعتمداری در وزارت صنعت قیمت پراید به بیش از 40 میلیون تومان رسید و وضعیت قیمت و توزیع پوشک نیز که دیگر در دوران وزارت وی بر همگان مشخص است.
وی افزود: همچنین ما شاهد هستیم که امروز صنایع ما با حد اقل ظرفیت کار می‌کنند و از سوی دیگر شاهد صدور بخشنامه‌های متضاد در دوران وزارت شریعتمداری بر وزارت صنعت بودیم.
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علاوه بر این شریعتمداری برای وزارتخانه عریض و طویلی همچون وزارت کار هیچ تجربه‌ای ندارد و از تخصص لازم برای تصدی این وزارتخانه برخوردار نیست.