نماینده مجلس: روحانی انگیزه ای برای فعالیت ندارد

سیدمحمدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، در ارزیابی خود نسبت به 4 وزیر پیشنهادی دولت، اظهار داشت: فکر میکنم آقای روحانی دچار روزمرگی شده و انگیزه و امیدی برای فعالیت ندارد.

وی افزود: جابجایی و معرفی وزرای پیشنهاد شده از سوی دولت در حالی که افراد توانمندتری داشتیم نشان می دهد که آقای روحانی هم خود انگیزه ای برای کار کردن ندارد و هم تحت فشار گروه های سیاسی قرار دارد.

ابطحی با اشاره به معرفی شریعتمداری وزیر مستعفی صنعت به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ممکن است فردی در جایی موفق نباشد اما در جای دیگری بتواند عملکرد موفقی از خود به جای بگذارد بنابراین نمی توان درباره معرفی شریعتمداری برای وزارت کار پیش از موعد قضاوت کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه دولت باید از نیروهای جوان و پرتحرک استفاده کند، تصریح کرد: بدنه دولت لَخت است و این جابجایی ها کمکی به تحرک دولت نمی کند.
ابطحی در پایان با تاکید براینکه فکر می کنم هر چهار وزیر پیشنهادی روز شنبه رای اعتماد را از مجلس بگیرند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه هفته آینده مراسم اربعین حسینی را پیش رو داریم به نظر می رسد که هیئت رئیسه به ویژه آقای لاریجانی با هماهنگی دولت به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که وزرای پیشنهادی روز شنبه رای اعتماد را از مجلس بگیرند و پس از آن نمایندگان بتوانند به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.