داریوش هندویی در حاشیه مراسم افتتاح پروژهای در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در گفت و گو با فارس درباره سوابق کار خود در صنعت بیان داشت: حدود ۲۴ سال قبل با همکاری چند نفر از دوستان و همفکران خود یک کارگاه ریختهگری را افتتاح کردیم البته قبل از آن افتخار همکاری با سپاه را نیز داشتم و اکنون که به اینجا رسیدم مدیون تلاشهای دوستان و همکاران خود هستم.

هندویی با بیان اینکه در گذشته برای تعمیر و راه‌اندازی و تأمین قطعات از طرف شرکت سازنده خارجی با مشکلات عدیده‌ای رو به رو بودیم، افزود: اینها باعثشد که به دنبال خودکفایی و تولید بروم و این امر امروز با نشأت گرفتن از روحیه بسیجی امکان‌پذیر شد.

نائب رئیس خانه صنعت و معدن کشور با قدردانی از تمام دوستان و همکارانی که در این راه به ایشان کمک کردند خاطرنشان کرد: خداوند را شاکرم که امروز در کشور کوره‌های بزرگ ذوب ساخته می‌شود و از فناوری سنگ آهن در معدن و تولید فولاد از هر آلیاژی صاحب تکنولوژی آن هستیم.

هندویی ادامه داد: در تمام زوایای کار اعم از تحقیقات و عملیات تحقیق در تولید فولاد و در ساخت تانک‌های بزرگ ۲۵۰ نیوتن بر متر مربع که در دنیا بی‌نظیر است به خودکفایی رسیدیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مهندسی ایمن تک طبرستان(ام آی تی) با بیان اینکه امروز آهن اسفنجی با خلوص ۹۸.۵ تولید کردیم که در دنیا بی‌نظیر است، بیان داشت: این تولید ظرف سه ماه آینده به تولید انبوه می‌رسد.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران بار دیگر از تمام همکاران و کارگران خود تقدیر کرد و گفت: این همه موفقیت را مدیون این افراد هستم و به جرأت ابراز می‌کنم که آنها را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم.

به گزارش فارس، نکته قابل توجه در مراسم افتتاحیه این شرکت که صبح امروز در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد، قدردانی مدیرعامل شرکت ام آی تی از همسر خود به دلیل اینکه که در طول ۳۵ سال زندگی مشترک عدم حضور او و تمام مشکلات را تحمل کردند و فرزندان صالح و شایسته‌ای تحویل جامعه دادند بود که لوح تقدیری از طرف وزیر صنعت، معدن و تجارت به وی اهدا شد.

هندویی که هرگز کارهای عام المنفعه را فراموش نمیکند و کمکهای مالی و معنوی ایشان به مرکز معلولان یاس زبانزد است با تشکیل یک نمایشگاه از آثار این معلولان و فراهم کردن زمینه حضور آنان در مراسم افتتاحیه باعث دلگرمی آنان شد و آنها را در این مراسم شریک دانست.