آخوندی اگر کارآمد بود در وزارت راه می‌ماند

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به انتخاب حناچی و آخوندی به عنوان گزینه‌هایی نهایی برای شهرداری تهران گفت: باید این سؤال از اعضای شورای شهر تهران پرسیده شود که چگونه با توجه به سابقه آقای آخوندی در وزارت راه، مجدد به وی به عنوان یکی از گزینه‌های نهایی شهرداری تهران می‌دهند. 

وی افزود: باید مبنای رقابتی که در شورای شهر تهران وجود دارد مشخص شود آیا مبنای این رقابت سیاسی است؟ یا مبنای آن خدمت و کار برای مردم است؟ و یا کارهای تبلیغاتی برای مسائل دیگر است؟ و یا انگیزه‌های انتخاباتی در پس آن نهفته است؟ 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اگر مبنای کار سیاسی است که هیچ، اما اگر مبنای کار خدمت است، کارایی افراد باید بررسی شود، باید معلوم شود آقای آخوندی در زمانی که وزیر راه بوده تا چه اندازه کارایی داشته؟ و اگر یک نیروی کارآمد بود، که در وزارت راه می‌ماند.

سالک خاطرنشان کرد: شأن تهران به عنوان پایتخت کشور یک شأن کشوری است، بنابراین شخصیتی باید به عنوان شهردار آن انتخاب شود که یک چهره ملی باشد، نه اینکه فردی باشد که در سابقه سیاسی‌اش رئیس ستاد انتخاباتی جریان فتنه بوده است. 

وی در پایان افزود: اگر آقای آخوندی کارآمد بود در وزارت راه می‌ماند و آیا وی می‌تواند مشکلات شهر تهران را حل کند؟ که این مسأله‌ای است که نیاز به بررسی و ارزیابی دارد و باید عملکرد را در ارتباط با این موضوع مشاهده کنیم.