ظریف اگر سندی دارد متخلفان پولشویی را به قوه قضائیه معرفی کند

سعید تواناراد فعال دانشجویی و دبیر کمپین دانشجویی «نه به fatf»، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه گفت: آقای ظریف می گوید «پولشویی یک واقعیت در کشور ماست و خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند» اگر واقعا چنین چیزی وجود دارد پس چرا آقای ظریف و دوستانشان که از مقامات دولتی هستند، در این رابطه و ارائه اسناد و مدارک به قوه قضائیه اقدامی نکرده‌اند؟

دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجوی مستقل ادامه داد: مشکل fatf  با قوانین مبارزه با پولشویی آن نیست ولی اگر مشکل پولشویی است همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند می‌توانیم قانون در این رابطه تصویب کنیم کما اینکه این قانون هم وجود دارد ولی اگر دولت نمی تواند جلوی این موضوع را بگیرد با با پیوستن به fatf  این مشکل حل نخواهد شد.

تواناراد یادآور شد: اگر آقای ظریف نام نهادی که پولشویی کرده را می‌داند باید اعلام کند و اگر هم اشتباه کرده باید آن را اصلاح کند. اینکه برای تخریب رقیب از مدار اخلاق خارج شویم در شان یک وزیر و مسئول در جمهوری اسلامی نیست.

تواناراد با بیان اینکه ادعای ظریف خلاف عقل و شرع است، گفت: ظریف اگر سندی دارد باید سریعا متخلفان پولشویی  را به قوه قضائیه معرفی کند یا اینکه مردم را نادان تلقی نکرده و ضمن  توبه کردن دنیا را فدای آخرت خود نکند هر چند با این کار همه آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.