تذکر نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی

مسعود گودرزی، نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه 11 آذر) در صحن علنی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول بنده به محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش است، قصد ندارم اضافه بر اعتبارات و بودجه این وزارتخانه درخواست و تذکری داشته باشم.

وی با بیان اینکه 20 ماه از نظام رتبه‌بندی معلمان می‌گذرد، افزود: درخواست داریم وزیر این موارد را جدی بگیرد، چرا در یک ارگان فرد بازنشسته پاداش پایان خدمت خود را دریافت می‌کند اما در وزارت آموزش و پرورش این پاداش با تأخیر بسیار زیادی پرداخت می‌شود.

نماینده مردم ممسنی با اشاره به اینکه مقرر شده بود هر 6 ماه یک ماه پاداش به کارکنان مناطق محروم پرداخت شود اما از آن بی‌بهره ماندند، ادامه داد: هر 3 مورد مطرح شده تعهدات بوده و مورد جدیدی به آنها اضافه نشده است، از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم با جدیت این موارد را پیگیری کند.

گودرزی در بخش دیگری از تذکر خود اظهار داشت: تذکر دیگر بنده به آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی است، روز گذشته شنیدیم قیمت گندم به یک هزار و 600 تومان افزایش یافته اما از آن مطمئن نیستیم، باید زحمات و شرایط کشاورزان را در کفه ترازو قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه کشاورز اگر یک روز اقساط وام خود را پرداخت نکند با جریمه و دیرکرد مواجه می‌شود، عنوان کرد: اما دولت مطالبات آنها را پس از 6 ماه پرداخت می‌کند که این مسائل مشکل‌ساز هستند.

گودرزی تاکید کرد: همچنین وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی یک ضعف و افسوس است که کارکنان کارخانه قند ممسنی 5 سال حقوق دریافت نکردند و برای راه‌اندازی مجدد آن مشکل تأمین حقوق وجود دارد.