نمایش تبلیغاتی ضدایرانی وزارت خارجه آمریکا چه هدفی دنبال می شود؟

احد آزادی‌خواه در خصوص نمایش تبلیغاتی برایان هوک، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا علیه ایران و متهم کردن کشورمان به ارسال سلاح برای یمنی ها، گفت: به نظر می رسد آمریکایی ها درصدد برجسته سازی ایران هراسی هستند تا از این طریق بتوانند اجماع جهانی علیه کشورمان ایجاد کنند اما باید اذعان کرد که این مهم با شکست مواجه می شود.

نمایش تبلیغاتی برایان هوک ضدایران بهانه خوبی برای شکایت علیه آمریکا است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد که طرح ادعای کمک تسلیحاتی ایران به یمن و استفاده از موشک ایرانی برای حمله به ریاض، دستاویز خوبی برای کشورمان است تا از این طریق علیه آمریکایی ها در مجامع بین المللی خصوصا سازمان ملل طرح شکایت صورت بگیرد.

امروزه سعودی ها با موشک های نسل جدید در حال نسل کشی یمنی ها هستند

وی با اشاره به اینکه نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل نیز چندی پیش ایران را با همین روش متهم کرد اما این سیاست کاخ سفید در سازمان ملل با موفقیت روبه رو نشد، ادامه داد: باید اذعان کرد که امروزه مردم یمن با موشک ها نسل جدیدی در حال از بین رفتن هستند که برای نسل کشی است از این رو باید رژیم آل سعود مورد انتقاد قرار بگیرد.

وزارت خارجه آمریکا دلیلی برای متهم کردن ایران به نقض قطعنامه سازمان ملل ندارد

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه ایران هیچ قطعنامه ای را نقض نکرده است از این رو ادعای مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا بهانه ای واهی است، تصریح کرد: جنگ یمن امروزه فرسایشی شده و همین امر سبب شد یمنی ها با مقاومت بتوانند موشک هایی ها در گذشته در این کشور وجود داشته را بازسازی کنند تا از مردم خودشان دفاع کنند و این امر برای همگان مشهود است و نمی تواند دستاویزی برای متهم کردن کشورمان قرار بگیرد.

کاخ سفید درصدد هدایت افکارعمومی دنیا علیه ایران است

آزادی خواه اعتقاد دارد ایالات متحده می خواهد فضای روانی جامعه جهانی علیه ایران را به نفع خودش هدایت کند و از این طریق سیاست های خصمانه و یکجانبه علیه کشورمان را اجرایی کند.

آمریکا نمی تواند تحمل کند که ایران نماد مقاومت در منطقه باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد کشورمان امروزه نماد محور مقاومت در منطقه محسوب می شود و این موضوع برای ترامپ قابل تحمل نیست و بر این اساس سیاست های ضدایرانی بسیاری را دستورکارشان قرار داده اند.