تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

متن این تذکرات را علی اصغر یوسف نژاد به شرح زیر بیان‌ کرد.

شریف‌پور نماینده ماکو به وزیر بهداشت و درمان: دستور فرمایید پروژه‌ها قبل از تکمیل و تجهیز به دست شما افتتاح نشود. به عنوان مثال توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدوران و مرکز جامع این گونه افتتاح شده است.

رنجبرزاده، نماینده اسد آباد به وزیر جهاد کشاورزی: محصول سیب زمینی در استان همدان به ویژه‌ شهرستان اسدآباد به علت عدم امکان صادرات این محصول و پایین بودن قیمت آن در داخل هزینه‌های کاشت و برداشت و عرضه آن به بازار کافی نیست و کشاورزان در حال‌ ضرر کردن هستند . ضرورت دارد امکان صادرات سیب زمینی فراهم شود.

سلیمانی، نماینده کنگاور به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: تاسی در تامین و پرداخت اعتبارات مورد نیاز در ایجاد کانال های انتقال آب و احداث جاده بین المزارع. به رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع رکود عملیات در راه‌های ارتباطی حوزه انتخابیه و پرداخت مطالبات پیمانکاران ذی ربط آن .

گودرزی، نماینده بروجرد به وزیر کشور: لزوم پیگیری و رسیدگی به وضعیت شهرداری بروجرد و حل مشکل کارگران مظلوم که حدود هشت ماهی است که حقوق دریافت نکرده اند.

شریعت نژاد، نماینده مردم تنکابن به وزیر کشاورزی: سامان دادن به وضعیت نابسامان سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی کشور.

محمود زاده به همراه 9 تن از نمایندگان به رییس جمهور: دلیل بی تفاوتی مسئولان و دستگاه‌های متولی در عدم جلوگیری و تاراج درختان غرب کشور و جنگل‌های زاگرس توسط عده‌ای سودجو چیست؟

محمودزاده به همراه چهار تن از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: به چه دلیل اجازه صادرات محصولات مازاد کشاورزی از جمله سیب زمینی و گوجه فرنگی به خارج از کشور داده نمی‌شود؟

قاضی پور، نماینده مردم ارومیه و محجوب نماینده تهران به رییس جمهور و وزرای راه و شهرسازی و نفت و صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی : تقویت صنعت کشتی سازی در ایران با دادن سفارش ساخت داخلی کشتی میسر است.

قاضی پور و محجوب به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت تعیین تکلیف گروه ملی فولاد خوزستان بر اساس تضمین آینده این گروه و حفظ اشتغال کارگران آن .

قاضی پور، محجوب و رضایی به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط چارتر کنندگان .

محجوب نماینده شهر تهران به وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر ورزش و جوانان : دقت در واگذاری باشگاه‌ها و واحدهای فرهنگی ــ ورزشی استقلال و پرسپولیس و نظیر آنها .

قاضی پور و محجوب به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت حمایت از صنایع پلاستیک با توجه به تعطیلی بیش از 176 واحد و جلوگیری از تعطیلی بیشتر کارگاه‌های تولیدی.

کرد، نماینده خاش به رییس جمهور: چرا تخصیص اعتبارات پروژه‌ها به صورت اوراق اسناد خزانه‌ای است؟

نادری، نماینده مردم اورامانات به وزیر راه و شهرسازی: بی توجهی به جاده های اورامانات و وعده‌های تو خالی معاون وزیر و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور .

یار محمدی، نماینده مردم زاهدان به وزیر بهداشت و درمان: در جهت اخذ تاییدیه کمیسیون ماده "23" برای احداث بیمارستان 500 تختخوابی شهر زاهدان تسریع نمایید.

سلامی، نماینده مردم خاف به وزیر راه و شهرسازی: اقدام عاجل در تخصیص اعتبار و تکمیل چهار بانده شده شدن جاده تربت حیدریه. با توجه به تردد گسترده ماشین‌های سنگین و کشته شدن تعداد زیادی از همشهریان در تصادفات رانندگی .

پژمانفر، نماینده مردم مشهد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تامین واگن جهت انجام صادرات استان خراسان رضوی از طریق سیستم ریلی. به وزیر امور خارجه: لزوم پیگیری تحویل واگن سر پوشیده امدادی به استان خراسان رضوی از سوی کشور ترکمنستان.

کرد نماینده مردم خاش به وزیر آموزش و پرورش: معلمان خرید خدمت در حوزه انتخابیه بنده از ابتدای سال 97 تاکنون حق الزحمه تدریس را دریافت نکرده‌اند.

احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر به وزیر نیرو: علت عدم اجرای دور دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس چیست؟