حمایت مردم در ۹ دی از «اسلام»، «انقلاب» و «ولایت»

حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه امروز تهران، با بیان اینکه ۹ دی حماسه‌ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ملت ایران است، گفت: فتنه سال ۸۸ جنگ احزابی بود که علیه ملت ایران شکل گرفت و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و سایر دشمنان ایران، با صراحت در برابر ایران اسلامی ایستادند.

وی با بیان اینکه ۹ دی جلوه‌ای از صلابت ملت ایران در برابر فتنه گران و اربابان آن‌ها بود، گفت: ظلم‌ها و جنایت‌های فتنه‌گران در سال ۸۸ هرگز از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مجموعه رخداد‌های سال ۸۸ نشان داد که استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها، دین و اعتقادات و تمام ارزش‌های انقلابی مردم را نشانه گرفتند، افزود: ۹ دی باطل‌السحر تمام این توطئه‌ها بود چرا که مردم در ۹ دی گفتند که از اسلام و انقلاب و ولایت، حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه ما باید بدانیم که هیچ‌گاه فتنه تمام نمی‌شود، عنوان کرد: امروز  شاهد فتنه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستیم و جای تعجب است برخی به جای آنکه امروز فتنه‌گران را وادار به عذرخواهی کرده و از انقلاب دفاع کنند، از رفع حصر سران فتنه دم می‌زنند.

وی همچنین با بیان اینکه روز ۹ دی امسال نیز بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در مراسم‌های تدارک دیده شده خواهیم بود، گفت: نهم دی‌ماه امسال، در میدان امام حسین (ع) تهران  راس ساعت ۱۰ صبح شاهد گام‌های استوار مردم تهران خواهیم بود و سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، سخنران این مراسم خواهد بود.