ماجرای دستگیری اسماعیل بخشی/ بازی نخ نمای رسانه های معاند مشخص شد

گروه سیاسی- اسماعیل بخشی این روزها نامی است که سر زبان ها افتاده، نماینده شورای مستقل کارگری که بر اساس مدارک و شواهد قصد تحریف اعتراضات را داشته و حالا شبکه های رسانه ای معاند از جمله بی بی سی با مانور خبری سعی در مظلوم نمایی وی دارند.

به گزارش افکارنیوز، معاندین با رمز " شکنجه اسماعیل بخشی" هجمه های خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کردند که در واقعیت اسماعیل بخشی به هیچ عنوان شکنجه نشده است.

حجت‌الاسلام منتظری نیز در پاسخ به شایعات درباره شکنجه بخشی درباره نتیجه بررسی‌های هیئت قضایی درخصوص ادعاهای اسماعیل بخشی از کارگران بازداشتی شرکت هفت‌تپه خوزستان اظهار کرد: متأسفانه اینها برای برداشتی که با اهداف سیاسی داشتند این مسائل را مطرح کردند. این فرد یک کارگر عادی نبوده و به لحاظ ارتباطاتی که با برخی جریان‌ها داشته و به لحاظ جرایمی که مرتکب شده بوده است برای پوشش آن جرایم مسئله شکنجه را مطرح کرده بود

دادستان کل کشور تأکید کرد: هیچ ضرب و جرحی در کار نبوده است.

اسماعیل بخشی دستگیر شد

اسماعیل بخشی از عناصر مرتبط با گروهک‌های برانداز که قصد به انحراف کشاندن اعتراضات کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه را داشت و به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است، قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دیشب دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بازداشت همدست اسماعیل بخشی

 بخشی که با طراحی صورت گرفته از دیروز صبح متواری شده بود و مقرر بود با برنامه ریزی صورت گرفته از کشور خارج و پروژه شکنجه سازی علیه نظام را در خارج از کشور اجرایی و ادامه دهد با اشراف موثر نیروهای امنیتی دستگیر شد.
 

جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول

‎محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در رابطه با جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول با بیان اینکه با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، گفت: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیرو‌های امنیتی-انتظامی دستگیر شده است.

‎این مقام قضایی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیرو‌های مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد.

‎وی اضافه کرد: این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.

به نظر می رسد بازی سوخته رسانه های معاند نظام در ادعاهای کذب دیگر نخ نما شده است و دشمنان انقلاب می خواهند با این نوع شایعه پراکنی ها مقاصد سیاسی خود را دنبال کنند و متاسفانه برخی افراد در کشور نیز تحت تاثیر این شایعات قرار می گیرند. باید در مقابل نقشه های پلید استکبار جهانی هشیار بود و مراقب بود در بازی رسانه ای معاندین وارد نشد.