مجمع تشخیص مصلحت نظام پای هیچ اسارت‌نامه‌ای را امضا نمی‌کند

حجت الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یادداشتی نوشت: چهل سال از عمر جمهوری اسلامی ایران می گذرد . از همان روزهای نخست شکل گیری نظام اسلامی ایران، مخالفت با آن آغاز شد ، علت مخالفت با جمهوری اسلامی ایران، مخالفت با آرمان ها و مبانی نظام و مخالفت با اسلام بود. از همان اوایل می گفتند، حکومت ایران دوام نمی‌آورد و یک ساله کارش تمام است.

بعد گفتند عمر جمهوری اسلامی ایران به ده سال نمی رسد. در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی گفتند پایان عمر نظام ایران نزدیک است، در سال 1388 با قاطعیت سخن از کودتای مخملی بود و تصور می کردند کار تمام خواهد شد.

امسال سخن از تابستان گرم  بود  سپس حرف از زمستان سرد شد. از همان روزهای آغازین شکل گیری نظام الهی، با غائله آفرینی و بحران سازی و فتنه گری و جنگ سخت و کودتا و ترور ، در پی باز کردن روزنه ای برای شکست حاکمیت دینی بودند، ملت ایران آنان را در نبرد نرم و جنگ فرهنگی و سیاسی و امنیتی شکست داد .

سال هاست با تحریم و تهدید به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولین نظام اند. امروز با تشدید تحریم ها و در جنگ نوین اقتصادی ، تصور می‌کنند که می توان به هدف رسید و نظام الهی و مردمی ایران را از میان برداشت. آنان نه مردم ایران را شناخته اند و نه می دانند جمهوری اسلامی ایران چیست. البته برخی ساده لوحان و آنان که سر در فرهنگ غربی فرو برده اند، از همان اوایل چراغ سبز ورود بیگانگان را روشن کردند.

دولت موقت درب را برای جاسوسان آمریکا باز کرد. بنی صدر روزنه نفوذ را گشود و با منافقین پیوند خورد. در عصر اصلاحات، عناصر دگراندیش و غربگرا، با سوء استفاده از آزادی و به نام سکولاریزم و پلورا لیزم و لیبرالیسم آب به آسیاب دشمن ریختند و دشمن را امیدوار کردند.

دیروز به نام مذاکره با آمریکا و برجام ، استکبار جهانی را گستاخ تر نمودند و با حرف های پوچ ، خواستند رفتار مردم را عوض کنند تا با تغییر رفتار ، نظام اسلامی را تغییر بدهند، این طرح نیز به هدف نرسید.

برخی با ساده اندیشی و غفلت ، امروز سخن از FATF و پالرمو دارند. تصور می کنند با تصویب این لوایح می توان مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

برجام چه مشکلی را حل کرد که این لوایح را مشکل گشا بدانیم. چرا مشکل مدیریتی خود را به پالرمو و FATF پیوند می زنیم. غربی ها هرگز به فکرحل مشکل جمهوری اسلامی ایران نیستند. آنان به خون ملت ایران تنشه‌اند. ما مشکل ایران را باید در درون ایران حل کنیم. این مشکلات به دست ملت ایران حل شدنی است .گول غربی ها و آمریکا و اروپا را نخوریم. ما امروز هم قدرتمان از دیروز بیشتر است و هم قادریم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

مسئولین دولتی می گویند ما مشکل دلار نداریم . ما مشکل صادرات نداریم. اگر برخی مدیران کشور بجای حرف و تزریق ناامیدی، به خدا توکل کنند و به جای چانه زنی درب خانه غربی ها ، زمان تلاش و کار خود را افزایش دهند و از توان داخلی و نیروی جوان کشور بهره بگیرند، این معضل نیز چونان هزاران مشکل دیگری که برای نظام درست کردند، به دست توانای ملت عزیز ایران رفع خواهد شد.

به یقین آینده از امروز روشن تر است. با حکمت و درایت امام خامنه‌ای ، دشمن در این میدان نیز شکست می خورد. مسئولین تابع ولایت هرگز گرفتار دام دشمن نمی شوند. شورای نگهبان با قاطعیت در برابر تصویب این لوایح غربی ایستاد و از این امتحان سربلند بیرون آمد. برخی تصور می کنند اعضای شریف مجمع تشخیص مصلحت نظام پای این لوایح مهر تایید می‌زنند. حتم دارم که روحانیت مبارز هرگز پای هیچ اسارت نامه ای را امضاء نمی کند. ملت ایران هم هرگز از خط ولایت و روحانیت حامی مردم تخطی نمی کند مردم ایران با همان روحیه صبر و مقاومت، از این گردنه نیز با سربلندی عبور خواهد کرد و راه مستقیم الهی را خواهد پیمود.

غربی ها در برجام چه گٌلی بر سر ملت ایران ریختند که امروز چشم به یاری آمریکا و اروپا بدوزیم. یادمان نرود که استکبار به علت "اسلام" با جمهوری اسلامی ایران مخالف است. مردم ایران هرگز حاضر نیستند به اسلام پشت کنند. ما ملتی هستیم  که برای بقاء دین از جان و مال می گذریم. در ادامه مسیر نیز هرگز عقب گرد نمی کنیم. هرگز از خط امام جدا نمی شویم. هرگز ولایت را تنها نمی گذاریم.

امام خامنه ای در موضوع پولشویی، معتقد به قانون داخلی‌اند. چرا چشم امید به قانونی داشته باشیم که به یقین سهمی از آن بر ضد ملت ایران است. غربی ها به دنبال برجام 4،3،2 هستند. به دنبال جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی ایران و نفوذ ایران در منطقه اند. آرزویی که برای آنان دست نیافتنی است. هر چه جلوتر برویم، عظمت ایران اسلامی برای امت های جهان نمایان تر می شود و قدرت آمریکا و ایادی اش افول می کند.

حواسمان را جمع کنیم. گوش به فرمان ولایت باشیم. درست تصمیم بگیریم. درست رای بدهیم.  فردا باید، باید در برابر دادگاه الهی، در برابر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم و در برابر ملت ایران پاسخگو باشیم. یک خطای ما، گاهی یک ملتی را به اسارت می برد. هدفی که هرگز آمریکای جهان خوار به آن دسترسی پیدا نمی کند.