هر گونه اشتباه دشمنان نظام در تعرض به ایران اسلامی با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح همراه می‌شود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هر گونه اشتباه و خطای دشمنان نظام در تعرض به ایران اسلامی با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح همراه می‌شود.

وی افزود: ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل در اختیار آمریکا قرار داشت و در جبهه اول ناتو قرار گرفته بود به طوری که ارتش حتی در خلیج فارس نیز اختیاری در دست نداشت.

اهم سخنان امیر پوردستان به شرح زیر است:

*مهمترین نگرانی غرب از پیروزی انقلاب اسلامی به این دلیل بود که جمهوری اسلامی ادبیاتی نظیر استقلال و استکبار ستیزی را وارد جهان کرد و موجب بیداری بسیاری از کشور‌های اسلامی و تحت سلطه استکبار شد.

*دشمنان نظام با اعمال تحریم، ترور شخصیت‌های تأثیرگذار نظام، حمایت از تجزیه طلبان و تحمیل هشت سال جنگ تلاش کردند که انقلاب نوپای ملت ایران را با شکست مواجه کند، ولی هر بار ملت ولایت مدار ایران اسلامی، با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

* ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن توطئه‌ای دیگر از سوی دشمنان اسلام در ایجاد نفاق در صفوف در هم فشرده مسلمانان بود و در اصل حمله آمریکا به عراق، به بهانه تحت فشار قرار دادن ایران صورت گرفت.

*پرورش گروه‌های تروریستی داعشی تکفیری به عنوان حربه آمریکا در فشار به ایران یاد بود، ارتش و نیرو‌های مسلح به محض نزدیکی گروه‌های تکفیری به مرز‌های کشور، به سرعت وارد میدان شده و با نابودی ادوات آن ها، باعث عقب نشینی گروه‌های داعشی از مرز‌های ایران شدند.

*امروز آمریکا عملیات جنگ نرم پیچیده‌ای را علیه ایران اسلامی آغاز کرده که مقابله با این توطئه به هوشیاری و حضور پررنگ آحاد جامعه در صحنه نیاز دارد.

* امروز ایران اسلامی از فناوری‌های به روز جهان دست پیدا کرده و به خوبی می‌داند که در پایگاه‌های آمریکا در منطقه چه می‌گذرد لذا اگر آمریکا مرتکب هر حرکت نادرستی شود، با تجهیزاتی که تمامی آن توسط جوانان ایرانی تولید شده، جواب قاطع و کوبنده‌ای دریافت می‌کند.