نیروهای مسلح تا زمان استقرار آرامش در کنار سیل‌زدگان خواهند بود

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به‌منظور بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان لرستان به این استان سفر کرده است صبح امروز ضمن حضور در جمع مردم سیل‌زده پل‌دختر با آنان در خصوص موانع و مشکلات به گفت‌وگو پرداخت.

سرلشکر باقری که مورد استقبال گرم و صمیمی مردم پل‌دختر  قرارگرفته بود، از نزدیک  مشکلات و موانع شهر و سیل‌زدگان را بررسی کرد و اظهار داشت: باوجوداینکه نیروهای مسلح از بدو شروع سیل به یاری آسیب دیدگان شتافتند، اما گستردگی خرابی‌ها ایجاب می‌کند که حجم امدادرسانی بیشتر شود.ازاین‌رو در روزهای آینده اقدامات امدادی گسترده‌تری صورت می‌پذیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مردم اطمینان دادند که نیروهای مسلح تا زمان استقرار آرامش در کنارشان خواهند بود.

وی در ادامه سفر برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان استان خوزستان عازم این استان شد.

 سرلشکر باقری شب گذشته وارد استان لرستان شد و جلسه فرماندهی عملیات امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان استان لرستان به ریاست سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر 84 لرستان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا فرماندهان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، ناجا،  و دجا و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گزارشی از مشکلات، موانع و نحوه امدادرسانی به مردم سیل‌زده را ارائه دادند. در ادامه راهکارهای افزایش کمیت و کیفیت خدمات نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت و سپس سرلشکر باقری ضمن تاکید بر هماهنگی دقیق، تدابیر لازم را به فرماندهان عملیاتی ابلاغ کرد.