همکاری 20 میلیون نفری مردم با وزارت اطلاعات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد جامع فاز 4 شهر پردیس و با حضور خیل عظیم نمازگزاران برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان و روز اطلاعات اظهار داشت: این نهاد مردمی و حساس است و اطلاعات کوچک و بزرگی از طریق 20 میلیون نفر از امت حزب‌الله طی تماس با تلفن 113، این نهاد را مطلع و سرنخ‌های مختلف از این طریق هم دنبال می‌شود و این همکاری باید ادامه داشته باشد زیرا این تلاش و همکاری راهگشای بسیاری از فعالیت‌ها در نظام الهی و تمدن اسلامی است.

امام‌جمعه پردیس به نقل از وزیر اطلاعات گفت: اشراف اطلاعاتی بر عملکرد سرویس‌های اطلاعات گروه‌های ضدانقلاب و گروه‌های خرابکارانه و تروریست داریم، که این نفوذ ما در تشکیلات دشمنان را نشان می‌دهد.

توسلی افزود: نتیجه فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت پایداری است که در کشور حاکم است، دشمنان اقدامات زیادی علیه کشورمان انجام می‌دهند اما فعالیت‌های اطلاعاتی ما مانند دستگیری عبدالمالک ریگی در آسمان ایران و هزاران موارد دیگر باعث شده دشمنان نیز کشورمان را امن‌ترین کشور دنیا بدانند.

وی ادامه داد: عرب‌ها گفتند که آرزوی ایجاد ناامنی در ایران راداریم به همین دلیل اقداماتی در مجلس و خوزستان صورت دادند و پس‌ازآن جشن گرفتند؛ این اقدامات ارزش عملیاتی نداشت و کورکورانه بود ولی دشمنان نظام و انقلاب خوشحال بودند که ترقه‌ای در کشور منفجر کردند.

امام‌جمعه پردیس ضمن تقدیر از فعالیت‌های سپاه تصریح کرد: این نهاد مردمی بااقتدار وظایف خود را انجام می‌دهند که این فعالیت‌ها باعث شده این نیروی مردمی توسط رئیس‌جمهور آمریکا به لیست تروریست‌ها وارد شود.