پیام تبریک حجت‌الاسلام سعیدی به سرلشکر سلامی

 در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی  رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  (زید عزه)

سلام علیکم

انتصاب مبارک جنابعالی به "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشهود آن برادر مجاهد و انقلابی است، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.

دوام توفیق و عزت جنابعالی در این سنگر حساس و مهم، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.