ضرورت همبستگی مسلمانان جهان با جبهه مقاومت

اقبال شاکری عضو اصولگرا جبهه مقاومت نیرو‌های انقلاب اسلامی ، به ارزیابی پیام روز قدس امسال پرداخت و گفت: امسال روز قدس با یک سری از موضوعات عجین شده، برای مثال محور مقاومت در کشور‌های مختلف از مدیترانه گرفته تا شبه قاره در جای برتری قرار گرفته و در یک پیچ تاریخی بزرگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر از این پیچ تاریخی بگذریم، پیروزی بزرگی برای محور مقاومت به وجود می‌آید و تمام کشور‌های استکباری و منطقه‌ای وابسته به استکبار، تکلیفشان روشن می‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: امسال شاهد پیروزی جبهه مقاومت در یمن و پیروزی نهایی جبهه مقاومت در عراق بر باقیمانده عوامل داعش و توطئه‌های عربستان و آمریکا در کنار پیروزی نیرو‌های حماس و حزب الله در لبنان و غزه بودیم که این امر نشان دهنده برتری جبهه مقاومت نسبت به سال گذشته است.

شاکری خاطرنشان کرد: از همه مهم‌تر امسال شاهد پیروزی انصارالله یمن بودیم چراکه پیروزی یمن با فروپاشی تمام تفکرات و دولت‌های وابسته و سرسپرده منطقه و در راس آن‌ها صهیونیست‌هایی که در بین الملل بودند، ارتباط داشت و آنان توانستند دست برتر را داشته باشند.

وی در پایان افزود: انشالله همه مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس، با حضوری گسترده، همبستگی خود را با جبهه مقاومت در این قمر طلایی نشان خواهند داد.