تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رسانه ملی

لوح تقدیر سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توسط سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل تلاش‌های مؤثر رسانه ملی در انعکاس سفر‌های راهیان نور اهدا شد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

راهیان نور به عنوان بستر حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس اکنون یکی از مهم‌ترین، بزرگترین و اثرگذارترین حرکت فرهنگی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود تا در فضایی معنوی و معرفتی با حفظ و ترویج هویت و روحیه مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت، به الگوسازی، ایجاد نمادهای رفتاری و هنجارسازی فرهنگی پرداخته و در مبارزه با نفوذ فرهنگی استکبار جهانی نقش بی‌بدیل ایفا نماید.

سازمان صدا و سیما به عنوان نقطه ثقل هم‌گرایی بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس در خط مقدم عرصه فرهنگی و جامعه پذیری ارزش‌های والای این سنت حسنه قرار دارد.

بنابر گزارش ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مشاهدات عینی، بحمدالله تلاش‌های آن سازمان در انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور در سال گذشته و به ویژه ایام اوج در نوروز ۱۳۹۸چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

اینجانب از سعی وافر و همت بلند جنابعالی، معاونین سیما، صدا، امور استان‌ها، سیاسی، برون‌مرزی و مدیران شبکه‌های سیما و صدا، مراکز استان‌ها و مرکز بسیج رسانه ملی در تحقق و ترویج سنت حسنه راهیان نور قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

امیدوارم در پیروی از راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری