نشست علنی نوبت عصر مجلس آغاز شد

نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

اخبار سیاسی- در این نشست منصور غلامی برای پاسخ به سوالات ولی داداشی نماینده آستارا و حسین مقصودی نماینده سبزوار امروز در مجلس حضور می‌یابد.

همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات احمد بیگدلی نماینده خدابنده و علی بختیار نماینده خوانسار در مجلس حضور خواهد یافت.

نمایندگان در جلسه امروز به ادامه رسیدگی گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی، گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می‌پردازند.

همچنین نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده (۱۰۴۱) قانون مدنی اصلاحی سال ۸۱، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا را بررسی می‌کنند.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراها، یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و یک نفر از اعضای کمیسیون عمران به عنوان ناظر شورای ساماندهی مرکز سیاسی اداری کشور و ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.