واکنش امیرعبداللهیان به تخریب خانه های فلسطینیان در قدس اشغالی

حسین امیرعبداللهیان، دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه‌های متعلق به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی را بشدت محکوم کرد و آن را جنایت جنگی و در راستای سیاست‌های توسعه طلبانه و حمایت‌های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی خواند.

اخبار سیاسی_ امیرعبداللهیان سکوت معنی دار برخی از کشور‌های عربی و اسلامی در قبال تجاوزات و طرح‌های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیت المقدس قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) را خجالت آور و آن را عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم توصیف کرد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از ملت‌های اسلامی و آزادیخواه بویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند.

وی همچنین سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه‌های مردم نهاد را دعوت کرد تا تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بویژه تخریب محل سکونت آن‌ها را بشدت محکوم و در جهت طرح این گونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد.