برگزاری پنجمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش

امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های اثربخش اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و عقیدتی سیاسی‌های تابعه این اداره در سال ۱۳۹۷ گفت: هدف از اشراف، ارتقای بهره وری است که خود محصول دو عامل کارآمدی و اثربخشی است. کارآمدی به معنای خوب کار کردن و اثربخشی نیز به معنای کار خوب کردن است.

اخبار سیاسی_ وی در ادامه با اشاره به مفهوم «داشبورد مدیریتی» که وسیله سنجش کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها است، گفت: مدیران سازمان‌ها برای هدایت سازمان خود نیازمند داشتن ابزاری به نام داشبورد مدیریتی هستند تا بتوانند همانند یک راننده یا خلبان سازمان خود را کنترل و هدایت کرده و در صورت نیاز تغییر مسیر دهند.

امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا در ادامه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در سطح نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به پیچیده بودن محیط پیرامونی ما و تغییرات پرشتاب در حوزه فرهنگی، مسئولان فرهنگی بدون داشتن اشراف دقیق از فعالیت ها، برنامه‌ها و اولویت‌های کاری مجموعه تحت امر خود، نخواهند توانست در مقابله با هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی دشمن توفیقات مورد انتظار را بدست آورند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: دشمن امروز درصدد از بین بردن گفتمان انقلاب اسلامی است و با فشار حداکثری از جمله تشدید تحریم‌ها و افزایش تهدیدات نظامی راهبرد فشار همه جانبه را دنبال می‌کند.

وی افزود: باید با حفظ هوشیاری لازم ضمن استفاده از راهبرد مقاومت فعال و افزایش تاب آوری در برابر هجمه‌های دشمن، بازدارندگی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح را ارتقا و افزایش دهیم و در برابر تهدیدات بدخواهان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت کار اشراف در حوزه کار فرهنگی و عقیدتی سیاسی، گفت: از منظر قرآن کریم، دنیا محل رقابت است. البته منظور رقابت مثبت و برای نیکوکار‌تر شدن و پرهیزگار‌تر شدن است و ما در دو سال گذشته سعی کردیم با هدف بهره‌گیری از کلیه امکانات و شرایط موجود، تلاش مضاعف و دنبال کردن مجدانه خط و مشی‌ها و تدابیر ابلاغی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اشراف اداره را ارتقا بخشیم.

گفتنی است، در این مراسم از یکان‌های برتر پنجمین جشنواره مالک اشتر تقدیر قرار گرفتند.