رفع مشکل جذب پذیرفته‌شدگان در آزمون قوه قضائیه تا پایان سال

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه اعضای کمیسیون ویژه مدیریت خدمات کشوری امروز با آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

اخبار سیاسی_ وی افزود: در این جلسه آیت‌الله رئیسی ضمن تأکید بر تعامل قوه قضائیه با دیگر قوا عنوان کرد که مانع جدی بر سر راه روابط و همچنین سرمایه‌گذاری‌هاست و باید با فساد به طور جدی برخورد شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی تأکید کرد که هیچ گذشتی نباید در برخورد با فساد داشته باشیم و هیچ کس چنین اجازه‌ای به ما نداده است؛ بهترین افراد در این کشور جان خود را فدای نظام و کشور کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم عده‌ای که به دنبال منافع شخصی خود هستند با ارتکاب به فساد چهره نظام را خدشه‌دار کنند. 

عزیزی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال 96 گفت که در این رابطه جلساتی را با دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته‌ایم و مشکل جذب 6 هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه عنوان کرد که قانون باید عادلانه باشد، مجری و قاضی هم باید عادل باشند تا مردم طعم عدالت را بچشند. و نباید اجازه دهیم تا فساد امید مردم را به یأس مبدل کند. دشمن ما به دنبال ایجاد یأس در جامعه است و ما باید در مقابل این مسأله بایستیم. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در آغاز این جلسه نیز نمایندگان ضمن تقدیر از رئیس قوه قضائیه به خاطر برخورد با مفاسد نکاتی را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند و من نیز ضمن تقدیر از زحمات رئیس دستگاه قضا از ایشان دعوت کردم تا سفری را به خراسان شمالی داشته باشد و او نیز این درخواست را پذیرفت.