تامین 52 درصد درآمد کشور توسط امور مالیاتی استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران اظهار داشت:هدف از برگزاری جشنواره ارزیابی دستگاه های دولتی  در ارتقای ارائه خدمات به مردم است.

اخبار سیاسی_ وی افزود: افزایش پاسخگویی دستگاه ها به مردم در راستای  افزایش رضایتمندی مردم در کنار شفافیت و سنجش عملکرد دستگاه ها یکی از اهداف ارزیابی عملکرد است.

محسنی بندپی بیان کرد: در ارزیابی عملکرد دولت در این سال ها که با شرایط بسیار ویژه ای از جمله تحریم روبرو است و  نتایج قابل قبول در ارائه خدمات به مردم حائز اهمیت است.

وی یاداور شد: افزایش امید در جامعه و احترام متقابل بین مردم و دولت، توجه به حقوق شهروندی که یکی از اهداف عملکردی دستگاه ها در دولت تدبیر و امید است مایه دلگرمی دولتمردان است.

استاندار تهران افزود: اینکه هر دستگاهی برای خود دانشگاه علمی ـ کاربردی راه اندازی کند پذیرفتنی نیست و مغایر با کارکردهای ذاتی وزارت علوم است.

وی بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک در کنار رعایت حقوق شهروندی برای افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه ضروری است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: در استان تهران محورهای مورد تاکید سازمان اداری کشور در آموزش نیروی انسانی و ارتقا بخشی سطح خدمات صورت گرفته و امروز شاهد افزایش بهره وری در دستگاه ها هستیم.

وی افزود:اینکه در استان تهران امسال شاهد قطعی برق نبودیم این یعنی اینکه توانسته ایم میزان بهره وری را افزایش دادیم.

استاندار تهران تصریح کرد: 52 درصد در آمد کشور را امور مالیاتی استان تهران تامین می کند و باید به همین تناسب هم خدمات دریافت کند.

وی بیان کرد: در شهرک های صنعتی استان تهران شاهد یک انقلاب و نهضت در خصوص رفع مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی  و رونق تولید هستیم.

محسنی بندپی عنوان کرد: شهرستان های  شهریار، اسلامشهر و ری در حد یک استان جمعیت دارند و نیازمند توجه خاص هستند.