آقای روحانی! مذاکره با جانسون چه ارزشی برای ما می آفریند؟

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس اظهار داشت: آقای رئیس جمهور بی‌تردید برای حفظ منافع ملی کشورمان و مسائلی مبنی بر اینکه به عقب برنگردیم، آنچه مقام معظم رهبری در بحث مذاکره فرمودند که در هیچ سطحی با هیچ کس مذاکره نکنند را باید رعایت کند.

اخبار سیاسی- وی افزود: ما در مجلس در دو هفته گذشته در آخرین روز بیانیه‌ای را نوشتیم و بیش از 150 نماینده برای همین قضیه امضا کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری این همه در این خصوص تاکید دارند و تکرار می‌کنند اما باز شب گذشته دیدیم که ظریف صحبت کرده و گفته است که حاضر هستیم که مجددا مذاکره و صحبت کنیم که این صحبت همه را ناراحت کرده است.

سالک خاطرنشان کرد: انگلیس خبیثی که سالیان سال است  این مملکت را استعمار کرده و ضربه‌های سنگینی وارد کرده، حال باید با او ملاقات کرد؟ چنین ملاقاتی اصلا ضرورت ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی سیاسی در جهان یک بحث است اما ما باید با کسی وارد بازی سیاسی شویم که ارزش داشته باشد. بحث این است که دیدار و ملاقات و مذاکره با اینها چه ارزشی برای ما می‌آفریند.