انتخابات زبان سخن مردم با حاکمیت است

 محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در نطق میان دستور امروز دوشنبه (15 مهر98) پارلمان اظهارداشت: از مسؤولان محترم کشوری و استان و شهرستان استدعا دارم در خصوص تأمین نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات درمانی مکفی، ساخت منابع ذخیره سازی آب، تأمین مسکن جوانان، تعمیر و احداث مدارس با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی، ارتقای نیروی انتظامی و ایفای تعهدات اجتماعی توسط صاحبان صنایع در شهرستان اردکان اهتمام لازم را مبذول دارند.

اخبار سیاسی- وی افزود: در استان یزد تسریع در اجرای پروژه های تأمین آب شرب و بهداشت، دو بانده کردن راه آهن یزد-ارژنگ، یزد- اقلید، راه اندازی قطار بین شهری اردکان- میبد و دیگر محورها مورد انتظار است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم بانک مرکزی مشکل تسویه حساب ارزی و استفاده فعالان اقتصادی از ارز صادارتی را حل نماید و وزارت اقتصاد با اختصاص خط اعتباری از محل صد در صد مانده سپرده ها برای راه اندازی واحدهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای شصت درصد، فرصت ایجاد بیش از سی هزار اشتغال جدید در استان را فراهم سازند.

تابش اضافه کرد: جوانان و زنان جامعه نیروهای پیشران توسعه متوازن و پایدار و تأثیرگذار در همه شئون اجتماع هستند. حقوق آنها را پاس بداریم و از توانمندی هایشان در پیشبرد مقاصد نظام و اداره کشور استفاده کنیم.

وی گفت: محیط زیست کشور و عرصه های ورزشی نیازمند حمایت مجموعه حاکمیت و مشارکت گسترده مردم است. موانع فراروی فعالان و علاقمندان به این عرصه ها را برداریم و با رفع تنگ نظری ها و محدودیت ها فرصت خدمت بی مزد و منت را از آنها نگیریم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شرایط خطیر کشور را همه می‌دانیم، تحریم های ظالمانه دولت آمریکا، ملت بزرگ ایران به ویژه گروه‌ها و طبقات آسیب پذیر را از بیمار و کودک و تنگدست هدف گرفته است، اظهارکرد: نظام، دولت و همه قوا باید با تقویت سرمایه اجتماعی، ارتقای تاب آوری ملی و تحکیم اقتدار سیاسی نهایتا با تدبیر و دیپلماسی بر این شرایط غلبه یابند.

تابش اضافه کرد: وقت آن است که هدایت‌های دوراندیشانه مقام معظم رهبری را با پرچم داری صلح و همزیستی در منطقه و دفاع از رویکردها و دستاوردهای برجام چنانکه رئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرده محقق کنیم. باید نگرانی از معیشت و ترس از آینده را از جامعه با اقتدار و تدبیر دور کنیم.

وی افزود: کشور و مدیریت اجرایی و قضایی و تقنینی سخت نیازمند بالا بردن سطح کارآمدی، شفافیت، اعتماد و اصلاحات و مبارزه عمیق و علمی و همه جانبه با فساد که جزئی از این ضرورت است، می باشد. باید فراتر از مبارزه با مفسد که اگر این تیغ دولبه درست به کار گرفته نشود موجب تضعیف قدرت مدیریت های سالم و کارآمد و فرار سرمایه ها و یأس کار آفرینان می شود با پدیده فساد به نحوی مقابله کرد تا به اصلاحات سودمند ساختاری منجر گردد.

تابش تصریح کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری از طرف مقام معظم رهبری فرصت مناسبی است تا بر پایه آن، مجلسی که میزان را رأی مردم می‌کند و در رأس امور قرار می‌دهد و مرجعیت واحد قانوگزاری را به آن باز می‌گرداند مستقر سازیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس، گفت: انتخابات زبان سخن گفتن مردم با هم و با حاکمیت و نیز حاکمیت با مردم و با جریان های سیاسی است. این زمینه گفتگوی ملی را که موجب تقویت اقتدار ملت و نظام در جهان است با تمهید مقدمات شایسته و ترغیب نخبگان و عموم مردم به مشارکت و رقابت عملا فراهم کنیم.