میدان جنگ با جمهوری اسلامی، باتلاق پایانی برای ترامپ

 اکبر رنجبر زاده با اشاره به تهدید مجدد ایران به حمله نظامی از سوی ترامپ، گفت: تناقض های بسیاری را در موضع گیری های 6 ماهه اخیر ترامپ شاهد بوده ایم که اصولا از نظم فکری خاصی برخوردار نبوده و پشتوانه سیاسی و عمیقی ندارد.

اخبار سیاسی- تضاد بسیاری در موضع‌‌گیری‌های اخیر ترامپ وجود دارد که گاهی از خروج نظامی از منطقه می‌گوید و گاهی از حمله نظامی علیه ایران و علت آن نیز استیصال آنها در حفظ قدرت خود در منطقه است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان ینکه اظهارات و موضع گیری های ترامپ تضاد بسیاری با یکدیگر دارد، عنوان کرد: وی از طرفی می گوید به دنبال درگیری نظامی در منطقه نبوده و قصد خروج نظامی از کشورهای خاورمیانه را دارد اما از سوی دیگر از گزینه نظامی علیه برخی کشورهای دیگر نام می برد که روی میز قرار داده است.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به دنبال درگیری با هیچ کشوری نبوده و نیست، اظهار داشت: آنچه بر آمریکا مسلم شده این است که عرصه بر آمریکا به تنگ آمده تا جایی که به دنبال عقب نشینی تاکتیکی و آبرومندانه هستند و نگرانی جدی و عمیقی از این بابت دارند که مبادا منافعشان در نقاط دیگر دنیا، آسیبی ببیند.

رنجبرزاده همچنین با بیان اینکه آمریکا به زودی پاسخ محکم و شکننده ای از سوی ایران دریافت خواهد کرد، گفت: در موضع گیری اخیر ترامپ، قطعا جمهوری اسلامی دست پر را دارد، چنانچه تا کنون هیچ تحرکی علیه هیچ کشوری نداشته ایم اما صورت صد در صدی از تمامیت ارضی خود دفاع می کنیم به طوری که پیش از این نیز آمریکایی ها شاهد مواضع ایران در حوزه دفاع از کشور بوده اند.

وی با بیان اینکه تهدیدات آمریکا پایان نگران کننده ای برای آنها ها خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ما ادعاهای ترامپ را در حد شعار می انگاریم چرا که آنها توانی برای مقابله با ایران نداشته و صرفا با فرافکنی هر از گاهی جملات تهاجمی می گویند در حالی که جرأت هیچ اقدامی ندارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: آمریکا هنوز خود را از باتلاق منطقه بیرون نکشیده و جمهوری اسلامی که تفاوت زیادی با افغانستان، سوریه و عراق دارد قطعا باتلاق  خفه کننده ای برای آنها خواهد بود که نابودشان می کند.