هدف کنفرانس امنیتی بحرین فضاسازی منفی علیه ایران است

 سیدجواد حسینی‌کیا در خصوص برگزاری کنفرانس امنیتی بحرین با محوریت تامین امنیت خلیج فارس، گفت: نشست مذکور عنوان تامین امنیت را به دوش می‌کشد اما عملا به ایجاد ناامنی در منطقه دامن می زند.

تامین امنیت خلیج فارس در گرو خروج نظامیان آمریکایی از منطقه

اخبار سیاسی- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع اگر ایالات متحده درصدد تامین امنیت خلیج فارس است و در این راستا هیاتی را به کنفرانس منامه اعزام می کند، ابتدا باید نیروهای نظامی خودش را به آمریکا بازگرداند زیرا آنها محور شرارت در منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد هدف برگزاری کنفرانس امنیتی با محوریت تامین امنیت خلیج فارس در بحرین فضاسازی علیه ایران است؛ به عبارتی هیات هایی که در این نشست شرکت می کنند درصدد تشدید سیاست ایران هراسی هستند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

امنیت خلیج فارس بدون حضور ایران اسلامی تامین نمی شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کشورهای منطقه باید بدانند امنیت خلیج فارس بدون حضور ایران اسلامی تامین نخواهد شد، اظهار کرد: در واقع ایران توانسته با بهره گیری از ظرفیت های بومی و نداشتن وابستگی به کاخ سفید، امنیت پایدار در مرزهای خودش ایجاد کند اما کشورهای دیگر به دلیل وابستگی به ایالات متحده دچار آسیب های امنیتی زیادی شده اند.

حضور رژیم صهیونیستی در کنفرانس بحرین برای ‌عادی سازی روابط با کشورهای منطقه

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور هیات رژیم صهیونیستی در کنفرانس بحرین، خاطرنشان کرد: در این بین نباید فراموش کرد که متاسفانه برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از هر فرصتی برای عادی سازی روابط خود با اسرائیلی ها بهره می برند که کنفرانس یاد شده مصداق عینی آن است.