وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ایران را تهدید کرد

یسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ، امروز در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی مدعی شد که این رژیم به منظور متوقف ساختن قابلیت‌های هسته‌ای ایران، آماده بمباران آن خواهد بود.

اخبار سیاسی- کاتص در پاسخ به پرسش روزنامه «کوریر دلا سرا» مبنی بر اینکه «آیا بمباران ایران ، گزینه مورد بررسی اسرائیل است؟» گفت: «بله. این یک گزینه است. ما به ایران اجازه نخواهیم داد تسلیحات هسته‌ای تولید یا کسب کند؛ اگر اقدام نظامی، روشی امکان‌پذیر برای متوقف ساختن ایران باشد، ما آن را به کار خواهیم گرفت.»

کاتص از کشور‌های اروپایی برای حمایت نکردن از رویکرد سخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به ایران، انتقاد کرد و گفت: «مادامی که ایرانیان خود را با این باور فریب دهند که حمایت اروپا را به همراه دارند، اذعان به شکست برای آن‌ها دشوارتر است.»

کاتص سال گذشته نیز در واکنش به اظهارات علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه در صورت از بین رفتن برجام، برنامه هسته‌ای ایران قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت، مدعی شده بود که اگر ایران به دنبال توسعه برنامه هسته‌ای خود باشد با حمله نظامی روبرو خواهد شد.