مردم تهران به سرلیستی قالیباف اقبال دارند

 عبدالحسین روح الامینی رئیس خانه احزاب ایران درمورد عدم حضور چهره‌های شاخص اصلاح طلب در انتخابات اظهار کرد: مجلس و دولت تکراری که با «تکَرار» مراجع اصلاح طلب ( رئیس دولت اصلاحات) شکل گرفت دست پخت اصلاح طلبان است.

اخبار سیاسی- دبیرکل جبهه ایستادگی تصریح کرد: اصلاح طلبان با توجه به رویگردانی آحاد مردم به ویژه قشر طرفدار اصلاح طلبان از عملکرد مجلس و دولت در دوره گذشته و در دوره فعلی به دلیل ناکارآمدی و مسائلی همچون افزایش غیرحرفه‌ای نرخ بنزین ، نمی‌خواهند پاسخگو باشند و در مظان سنجش قرار بگیرند، البته آنها بهانه‌های همچون نظارت استصوابی را همواره مطرح کرده‌اند، اما مهم‌ترین دلیل شرمندگی از عملکرد سیاسی آنها در دوره گذشته بوده است.

فعال سیاسی اصولگرا درمورد طیف‌هایی که ممکن است کرسی‌های مجلس آتی را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که با حضور و مشارکت حداکثری مردم، مجلس آینده شکل متفاوتی نسبت به مجلس فعلی خواهد داشت و به احتمال قوی نیروهای انقلابی، دلسوز، کارآمد و قوی در مناطق مختلف کشور مورد اقبال مردم قرار بگیرند.

 روح الامینی ادامه داد: معتقدم افراد با سابقه مثبت، کارآمد، ساده‌زیست و انقلابی مورد توجه مردم قرار می‌گیرند فارغ از اینکه به لحاظ دسته‌بندی‌های سیاسی در چه دسته‌بندی حضور داشته باشند، مگر اینکه اصلاح طلبانی که در عملکرد خود موفق نبوده‌اند دوباره با ایجاد دوقطبی‌های کاذب و جنگ روانی، جامعه به سمت مسائل حاشیه‌ای ببرند.

دبیرکل جبهه ایستادگی درمورد سرلیستی قالیباف ، گفت: مردم تهران خاطره خوشی از عملکرد و کارآمدی آقای قالیباف در دوران شهرداری او دارند، البته قالیباف به لحاظ سیاسی دارای مخالفان سیاسی است اما در مجموع نظرسنجی‌ها حاکی از این است که عموم مردم تهران با فاصله قابل توجه نسبت به دیگران به سرلیستی او اقبال خواهند کرد.