گام بعدی انقلاب بسیار سریع برداشته خواهد شد

 امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی رئیس دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش در همایش ملی تعالی فرهنگ دفاعی که صبح امروز دوشنبه در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و ما وارد گام دوم شده‌ایم، اما قرار نیست در همین میزان در آن بمانیم.

اخبار سیاسی- رئیس دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش با بیان این که گام بعدی خیلی سریع‌تر برداشته می‌شود، ادامه داد: از گذشته معنویت در ارتش وجود داشته، گواه این موضوع دفاع مقدس است که اگر وجود نداشت بدنه ارتش نمی‌توانست فضای جنگ و انقلاب را پیش ببرد.

او با تاکید به این موضوع که فضای بعد انقلاب فضای بصیرت افزایی است، بیان کرد: در فضای بعد انقلاب و زمان جنگ حتی فرصت نگاه به اطراف نبود، چرا که گلوله باران وجود داشت، اما با لطف خدا ماموریت ها انجام می‌شد.

ولی‌وند گفت: مبنای ما در تمام دانشگاه‌های ارتش معنویت بوده و این بدان معنا است که رفتار ما باید معنوی باشد، امروز خیلی از ارتش‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که افسران باید به موضوعی اعتقاد داشته باشند تا ماموریت‌ها را به درستی انجام دهند و کمتر به سراغ افرادی که بی‌باورند می‌روند.

رئیس دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش افزود: ما همایش‌هایی که قرار نیست کاربردی باشد را در دستور کار قرار نمی‌دهیم، این همایش بسیار خوب و موثر است.

ولی‌وند در پایان خاطر نشان کرد: ما هم به دنبال تربیت افسران ارشدی هستیم که در آینده معنویت گرایی را رشد دهند و قصد داریم در تمام نیروها به خصوص نیروهای وظیفه تاثیرگذار باشیم.