دشمن توانمندی نیروهای مسلح ما را بداند، دق مرگ می‌شود

 حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم تشییع خلبان شهید محمدرضا رحمانی اظهار داشت: از لحظه وقوع حادثه هر کس به نحوی می‌خواست دلدادگی‌خود را به ارتش ابراز کند و کمتر کسی بود که در این رابطه تلاش نکرد. به‌ویژه از زمانی که شهادت این خلبان عزیز قطعی شد پیام‌ها تسلیت به خانواده این شهید سرافراز و فرماندهان ارتش ابراز شد.

اخبار سیاسی- وی افزود: دستگاه های مختلف اعم از ارتش، سپاه، هلال احمر وکوهنوردان منطقه تلاش خود را برای یافتن پیکر این خلبان شهید انجام دادند؛ لذا از تمامی تلاش های که در این رابطه صورت گرفت، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: شهید رحمانی حافظ ۱۵ جز قران بود که نشان از عمق معرفت آسمانی وی داشت و در خلبانی هم استاد خلبان و مجتهد پرواز و مجاهد بود؛ به همین خاطر شهادت وی خسارت و زیانی بود که به نیروهای مسلح کشورمان وارد شد. البته ارتش مملو از این افراد پاک باخته است، یعنی اگر لازم باشد جان خود را برای میهن و اسلام عزیز فدا می کنند.

حجت الاسلام محمدحسنی در ادامه تاکید کرد: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی افتخار کردنی هستند. به عنوان مثال در نیروی هوایی شگفتی هایی آفریده شده که دشمن فقط بخش کمی از آن را مطلع است، به نحوی‌که اگر دشمنان شگفتی های نیروهای مسلح را بدانند، دق مرگ می شوند و این نشان می‌دهد که نیروهای مسلح کشورمان وابستگی به خارج را قطع کردند.

وی تصریح کرد: راه اندازی نهضت قطعه سازی در نیروی هوایی ارتش و ساختن انواع جنگنده های بدون سرنشین و با سرنشین و تربیت خلبان و نیز پشتیبانی از جبهه مقاومت بخشی از دستاوردهای نیروهای مسلح کشورمان هستند؛ البته باید عنوا ن‌کرد که قطعاً تاریخ از حماسه های که نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام دادند رونمایی خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: از سوی دیگر، شهید تا قبل از شهادت یک نفر است اما وقتی به شهادت می رسد، تبدیل به سپاه می شود و این از ویژگی های اسلام است.