آمریکایی‌ها می خواهند با هر ترفندی ایران را پای میز مذاکره بکشانند

 رضا شیران خراسانی با بیان اینکه تجربه 40 سال گذشته نشان می دهد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با ترفندهای مختلف ایران را پای میز مذاکره بکشانند، مذاکره ای که ضرری بزرگ برای ایران خواهد داشت.

اخبار سیاسی- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تشریح ضررهای اعتماد به آمریکا ادامه داد: ضرر اصلی در مذاکره با آمریکا، بی اعتبار کردن کشورمان در جامعه جهانی است زیرا موجب شکل‌گیری این تصور می شود که ایران سازش با آمریکا را پذیرفته است ضمن اینکه هیچ آورده اقتصادی هم برای ایران نخواهد داشت.

 وی با بیان اینکه مذاکره در صورتی انجام می‌شود که آمریکا به تعهدات خود عمل کند گفت: نظر نظام بر این است که در مرحله نخست آمریکایی‌ها به تعهدات قبلی خود در برجام عمل کنند تا بعد از آن درباره مذاکره بعدی و اینکه در چه سطحی باشد تصمیم گیری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمریکایی‌ها وفای به عهد ندارند اظهارات آمریکایی ها مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران را دارای مصرف تبلیغاتی خواند و تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رئیس جمهور این کشور نیازمند فضاسازی و عکس های تبلیغاتی است که چنین اظهاراتی در همین مسیر قابل تفسیر است.

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در دیدار با فعالان اقتصادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از شرایط خود عقب‌نشینی کرده و خواستار مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند گفت: آن‌ها برای مذاکره باید اول به تعهدات خود عمل کنند.