بی‌آزار تهرانی: با لباس رزم آمدم تا بگویم خون حاج قاسم هدر نمی‌رود

 حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی کارشناس مذهبی با اشاره به حضور پرشور مردم پایتخت در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش درباره پوشیدن لباس رزم در این وداع گفت: نگرانی دختر حاج قاسم سلیمانی برای انتقام پدرش بود. ما برای انجام انتقام سخت اینگونه در مراسم تشییع حاضر شدیم. با لباس رزم آمدم که بگویم به هیچ وجه خون حاج قاسم هدر نخواهد رفت. ان شاء الله جبهه‌ مقاومت تا نابودی نظام سلطه، هدف شهیدمان را تعقیب خواهد کرد.

اخبار سیاسی- او درباره جمعیت فراوان حاضر در مراسم تشییع بیان کرد: این جمعیت، نشانه قیامت هزاره سوم است. شور، عظمت و عشق مردم نظیر ندارد. دلیلش این است که حاج قاسم را در اوج عظمت، عزت و صلابت، مظلومانه شهید کردند. حاج قاسم امری ظاهری مانند سپهبد و سرداری دارند که تمام نظام سلطه را به چالش کشیده و موازنه قدرت را به هم ریخته است.

تهرانی افزود: اما مهم‌تر از آن امر باطنی است. این هیجان صرفا به دلیل مسائل ظاهری نیست. حقیقت این است که حاج قاسم سلیمانی بین خودش و خدا را اصلاح کرده بود. امیر المومنین در نهج البلاغه می فرمایند کسی که بین خودش و خدا را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح می کند. این عظمت برخواسته از حس حمایت از مظلوم است، حقیقت مقاومت بوده و ریشه در عاشورا دارد، رنگ و بوی حسینی است که این غوغا را به پا کرده است.