جبهه جهانی مقاومت حاصل تلاش‌های سردار سلیمانی است

 سردار مرتضی قربانی مشاور سابق فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان مقتدر، مخلص، مومن و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی بود که برای نظام اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشت و به مردم ایران و جهان اسلام چندین برابر عمر خویش خدمت کرد؛ این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی هستند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: سردار سلیمانی و ملت مسلمان ایران و جهان اسلام بر صورت آمریکای جهانخوار و صهیونیست‌ها آنچنان سیلی زدند که آنها به این نتیجه رسیدند که از پس این نظام بر نمی‌آیند. به همین دلیل هم آمریکا با تمام توان ابرقدرتی خود وارد شد و سردار سلیمانی و ابومهدی که هر دو از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند را به شهادت رساندند. امروز خون آنها به خون عزت و شرافت مبدل شد.

مشاور سابق فرمانده کل سپاه گفت: قطعا در آینده نزدیک از خون این شهدا جوانانی تربیت خواهند شد که مانند سردار سلیمانی خواهند بود. استکبار جهانی یک غلطی کرد و قطعا چنان سیلی بر صورت او خواهد خورد که توان برخاستن نداشته باشد.

او درباره تصمیم پارلمان عراق در اخراج نظامیان آمریکایی هم اظهار کرد: اخراج نظامیان آمریکایی کار بسیار خوب و شایسته بود و باید آنها را مانند تفاله و زباله از کشور خود به بیرون بریزند.