اتفاق نظر مسئولان کشور در خصوص خط قرمز بودن مذاکره موشکی

 سیدجواد حسینی‌کیا با اشاره به طرح ادعای دوباره اروپایی ها در خصوص طرح مذاکره موشکی با ایران گفت: آمریکای جنایت کار در طول  40 سال گذشته ثابت کرده که دشمن شماره یک ملت ایران است و تلاش می کند با استفاده از تمام حقه ها  و حیله گری ها، ملت ایران را وادار به تسلیم شدن در مقابل خواسته های نامشروع و نا حق خود بکند که خوشبختانه سرشان به سنگ خورده است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برجام به خوبی به ملت ایران و همه جهانیان نشان داد که ایالات متحده به هیچ یک از تعهدات بین المللی پایبند نبوده و هیچ گاه به منافع متقابل اهمیت نمی دهد، بلکه با تامین منافع خود، منافع دیگران را به راحتی زیر پا گذاشته و به هیچ نهادی خود را ملزم به پاسخگویی نمی داند.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: توان موشکی جمهوری اسلامی ثمره تلاش جوانان غیورمند ایران اسلامی بوده و از آن تنها در جهت دفاع از کیان و عزت جمهوری اسلامی استفاده می شود. ما همواره ثابت کرده ایم که توان موشکی ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست، اما اگر کشوری به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی  باشد، با پاسخ محکم و قاطع ایران مواجه خواهد شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن آمریکایی و صهیونیستی توان موشکی ایران را سدی محکم در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های خود می دانند، بدین سبب به دنبال کشاندن ایران به میز مذاکره در خصوص توان و قدرت موشکی ایران است؛ درحالیکه تمام مسئولان کشور بر این نکته متفق القول می باشند که توان موشکی کشور به عنوان خط قرمز نظام به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.