دو سند جدید درباره توطئه نجفی و سلطانی علیه قالیباف

 اسناد نشان می دهد نجفی، شهردار اسبق تهران درپرونده دروغین مدرسه شمس الشموس  که علیه قالیباف ساخته بود متهم شد و نکته جالب این است که یاشار سلطانی مهره رسانه ای اصلاح طلبان در این روزها دوباره همان سند را علیه قالیباف منتشر کرده است.

اخبار سیاسی- یاشار سلطانی ، پس از طراحی مغرضانه و نشر کذب املاک نجومی شهرداری و تخریب اعضای موردنظر جریانی که او را حمایت می‌کنند و پس‌ازاینکه محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس شرکت کرد، توطئه محمدعلی نجفی ، شهردار اسبق تهران علیه قالیباف را ادامه می‌دهد.

سلطانی در روزهای اخیر با انتشار سندی کذب در مورد تراکم فروشی همسر و فرزند قالیباف درشبکه های اجتماعی نوشت: «مدرسه شمس الشموس متعلق به الیاس قالیباف زیرمجموعه خیریه امام رضا متعلق به همسر قالیباف است. بنیاد مستضعفان 3 قطعه زمین به مساحت 5839 متر در سعادت‌آباد به شمس الشموس واگذار کرد. در عوض قرار شد عوارض 64 میلیارد تومانی ساخت برج 21 طبقه در باغ برره متعلق به بنیاد را شمس الشموس پرداخت کند! این 64 میلیارد تومان در قالب هولوگرام(تراکم سیار) به بنیاد منتقل شد. هولوگرام‌ها متعلق به خیریه همسر قالیباف است و مشخص نیست یک خیریه چرا باید تراکم فروشی کند!»

واکنش وکیل الیاس قالیباف

علی‌اصغر قهرمانی، وکیل الیاس قالیباف در مورد ادعای یاشار سلطانی درباره تراکم فروشی در مدرسه شمس الشموس گفت: «این فرد به یک موضوع تکراری پرداخته است. این موضوع صددرصد کذب محض است، قبلاً هم این ادعا توسط نجفی، شهردار سابق تهران، طرح‌شده بود که در این رابطه موکل بنده آقای الیاس قالیباف در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری، علیه نجفی شهردار وقت تهران، مطرح که در دادسرا به موضوع رسیدگی و قرار جلب به دادرسی صادر شد و متهمین مجرم شناخته‌شده‌اند.»

قهرمانی همچنین تاکید میکند که برخلاف ادعای مطرح‌شده، آقای الیاس قالیباف، مالک مدرسه شمس الشموس نیست بلکه یکی از اعضای هیئت‌مدیره این موسسه آموزشی است و این ادعاها درباره مالکیت این موسسه، هم‌زمان با حضور دکتر قالیباف در رقابت‌های انتخابات مجلس، گویای اهداف سیاسی و اغراض جناحی این ماجراست.

بنابراین یاشار سلطانی پرونده‌ای را که نجفی قبلاً در آن محکوم‌شده بود را به‌عنوان سند جدید علیه قالیباف منتشر کرد. برای نجفی در مرحله بازپرسی قرار مجرمیت صادرشده و طرح همان موضوع توسط سلطانی نشان از یک پروژه سیاسی در آستانه انتخابات است.

یاشار سلطانی قبلاً به 18 ماه حبس محکوم‌شده بود اما هنوز حکم اجرانشده است.

دو سند جدید درباره توطئه نجفی و سلطانی علیه قالیباف را در ادامه می‌بینید:

سند

سند