پیام فرمانده کل ارتش در آستانه ایام الله دهه فجر

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفته و انقلاب اسلامی را رساترین فریاد تاریخ معاصر دانست.

اخبار سیاسی - متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر آغاز گر طلوعی مبارک در کهن سرزمین ایران است که با تلألو انوار الهی آن، پایه‌های نظام استبدادی و سلطه ستم شاهی برای همیشه از جا برچیده شد و فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت، عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا و در تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین است، ثابت کرد که با اتکا به خدامحوری و خودباوری و اتحاد و یکپارچگی می‌توان در مقابل زورگویان و ظالمان عالم ایستاد و ملتی را از زیر سلطه استبداد و استعمار رهانید.

انقلاب اسلامی ایران با ارایه نظامی مردم سالار و معنویت محور، به الگویی مطلوب و ماندگار برای ملل مستضعف، حق جو و آزادی خواه جهان تبدیل شده است و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تقدیم ۴۸ هزار شهید و بیش از ۲۰۰ هزار جانباز در دوران مختلف انقلاب از مقابله با گروهک‌های تجزیه طلب در آغازین روز‌های پیروزی انقلاب، تا دفاع از تمامیت ارضی و از عملیات‌های مسشتاری علیه تروریسم تکفیری، تا عملیات‌های گسترده مردم یاری در جای جای میهن اسلامی، موجب تثبیت، استحکام و اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی شده است.

امروز شجره طیبه و تنومند انقلابِ اسلامی با خلق محور مقاومت و دفاع از حریم آل الله، موجب دفع فتنه‌ها و توطئه‌های گروهک‌های تروریستی و قدرت‌های بیگانه در منطقه شده است.

در پرتو انوار الهام بخش انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران، بیداری اسلامی و خیزش ملل مسلمان منطقه در سراسر جهان اسلام گسترش یافته و به رغم کینه ورزی و خصومت‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریست آمریکای خبیث، در حال پیشروی و فتح سنگر‌های کلیدی جهان است.

در مقطع کنونی که دشمن در ابعاد سخت و نرم، ضربات کوبنده‌ای از انقلاب و ملت بزرگ ایران دریافت کرده و در حضیض ضعف و انفعال قرار دارد، شرکت مردم بصیر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت‌های کوبنده دیگری است که موجب شکست و نومیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ا یام الله دهه فجر، به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد همواره تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با همراهی و همدلی سایر نیرو‌های مسلح، در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب و منافع و امنیت ملت غیور ایران سربلند اسلامی محکم و استوار ایستاده است و هرگز اجازه نخواهد داد تا دشمنان خدشه‌ای به امنیت و اقتدار کشور وارد کنند.

کارکنان مومن و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست ملت بصیر و هوشیار ایران در ایام الله پیش رو در صحنه دفاع نرم از نظام اسلامی همانند گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور یافته و مشارکتی پر شور و حداکثری را رقم خواهند زد و با گوش جان سپردن به سر انگشت تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ، مسیر اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را با امید و اقتدار دنبال خواهند کرد.