حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

 احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: ملت ایران در طول 40 ساله گذشته در عرصه های مختلف همواره با حضور در صحنه‌ها اعم از جنگ و انتخابات و ... توطئه دشمنان را برای ایجاد تفرقه و نفاق خنثی کردند.

اخبار سیاسی- وی افزود:‌ ما در انتخابات‌های قبل و مراسم راهپیمایی و ... همواره دیده‌ایم که با وجود مشکلات مختلف مردم با بصیرت و دوراندیشی و دشمن‌شناسی خود در صحنه حاضر بوده‌اند و کوتاهی مسئولان و یا موضوع تحریم‌ها را از اصل نظام جدا دانسته و همواره شاهد پیوند ناگسستنی مردم و نظام در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است در انتخابات پیش‌رو مردم نیز همانند قبل با حضور پرشور ت وطئه دشمنان خارجی و حتی برخی از دشمنان داخلی را خنثی کنند و این را نیز بدانند که در سایه حضور و مشارکت پرشور در انتخابات است که مجلسی قوی و مردمی شکل خواهد گرفت  از سوی دیگر این حضور بار دیگر خط بطلانی بود بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: نقطه‌آی که در اینجا قابل ذکر است این است که در انتخابات‌های قبل همواره‌ دولت‌ها در ایام نزدیک به انتخابات با تساهل بیشتری رفتار می‌کردند و حتی به خاطر دارم پیش از اینکه در وزارت کشور مشغول به کار بودم در هفته‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ابلاغیه‌هایی می‌آمد که با تخلفات با ساخت و ساز و همچنین سد معبر و... با تساهل بیشتری رفتار شود تا لطمه‌ای به حضور پرشور مردم در انتخابات نخورد. اما دولت دوازدهم این مسئله برعکس است.

وی افزود: در دولت فعلی نه تنها هیچ همراهی و کمکی به مردم در آستانه انتخابات صورت نگرفت بلکه ما در 24 ماه آبان‌ماه شاهد افزایش سه برابری بنزین بودیم که متعاقب آن قیمت کالاها نیز افزایش چشمگیری داشت و از سوی دیگر تا به حال سابقه نداشت تا این موقع از سال قیمت بنزین افزیاش پیدا کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر به دنبال گرانی بنزین شاهد ریخته شدن خون تعدادی از مردم بودیم که همین مسئله در عرصه بین‌المللی نیز هزینه‌هایی را برای ما به همراه داشت.

علیرضابیگی در پایان گفت:‌ دولت از اینکه مجلسی قوی و مردمی می‌ترسد و نمی‌خواهد مجلسی بر سر کار بیاید که با اعمال نظارت‌ها جلوی تخلفات و قانون‌گریزی‌ها را بگیرد  و از این موضوع که چنین مجلسی تشکیل شود ناراحت است.