سلیمی: مسئولانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند به صراحت بگویند موضوع مذاکره چیست؟

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان مبنی بر مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان علی رغم بد عهدی آمریکا و تجربه برجام دم از مذاکره می‌زنند که باعث شگفتی است.

اخبار سیاسی - وی افزود: مدت زمان کوتاهی از شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گذشته، چه زود فراموش کرده‌اند که ترامپ به صراحت اعلام کرد ، وی دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده، آیا با یک تروریست که خود به آن اعتراف کرده می‌توان مذاکره کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس بیان داشت: پس از شهادت سپهبد سلیمانی و انتخاب جانشین وی مسئولان آمریکایی با وقاحت اعلام کردند که قصد ترور  سردار قاآنی را دارند خیال می‌کنید که گرگ از خوی خود دست می‌کشد.

حجت الاسلام سلیمی بیان داشت: پس از سیلی جانانه موشکی سپاه و پس از نهی رهبر معظم انقلاب از مذاکره با آمریکا، سخن از مذاکره با آمریکا چه مفهومی را به ذهن مخاطب شرور و شیادی چون ترامپ مخابره می‌کند، اظهارات مسئولان جمهوری بار معنایی دارد پس بهتر است مراقب اظهارات خود باشند.

وی با طرح این پرسش که وقتی که برخی از مسئولان جمهوری اسلامی بحث مذاکره را مطرح می‌کنند ، موضوع مذاکره با آمریکا چیست، گفت: آیا می‌خواهند بر سر صنعت موشکی مذاکره کنند؟ یا می‌خواهند بر سر یکی از مولفه‌های قدرت معامله کنید ، می‌دانید آنگاه چه بلایی را بر ملت تحمیل می‌کنید.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه آیا کلاه گشاد برجام که بر سرمان رفت کافی نبود ، گفت: آمریکایی ها از برجام خارج شدند و اروپایی ها هم تلاشی برای حفظ آن نکردند و اخیرا هم فعال شدن مکانیزم ماشه را مطرح کرده‌اند‌ آیا باز هم چشم امید به کشور‌های غربی و مذاکره با آنها را دارید، به جای آن به ظرفیت‌ و توان داخلی تکیه کنید.