محتکران اقلام بهداشتی دشمنِ ملت هستند

وهاب عزیزی دبیرکل جمعیت جهادگران ایران اسلامی بر لزوم برخورد شدید با محتکران لوازم بهداشتی تاکید کرد و گفت: احتکار اقلام مورد نیاز جامعه یکی از زشت ترین کارهایی است که افراد سودجو انجام می دهند. در وضعیت کنونی که کل دنیا با بحران همه گیری بیماری کرونا مواجه شده و این ویروس هر روز از بین مردم قربانی می گیرد و فعلا تنها درمان آن پیشگیری از ابتلا هست، احتکار اقلام بهداشتی مثل کیت های تشخیص، ماسک، ژل ضد عفونی کننده و مواد شوینده غیر قابل گذشت بوده و به هیچ وجه نباید با مرتکبین این کار مماشات کرد.

اخبار سیاسی - این فعال سیاسی افزود: وضعیت کنونی کشور مشابه وضعیت جنگی است و مرتکبین احتکار مثل کسانی هستند که در حق این مردم خیانت می کنند و باید با آنها مثل جنایتکاران جنگی و خائنان برخورد کرد.

او افزود: از قوه قضائیه انتظار داریم برخورد با احتکارکنندگان و اخلال گران را با شدت و سرعت بیشتر انجام داده و برای عبرت دیگران احکام صادره را اطلاع رسانی عمومی کند.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی همچنین تاکید زیادی بر محرومیت اجتماعی محتکران داشت مبنی بر این که؛ محتکران هیچ گونه وفاداری و تعلق خاطر به مردم و کشور ندارند، لذا آنها بایستی از کلیه حقوق اجتماعی محروم شوند. کسی که در مواقع بحرانی بجای کمک کردن به حل مشکلات کشور، از وضعیت اضطراری سوء استفاده می کند شایسته هیچ گونه خدمات نیست.