نمایندگان مجلس قرنطینه می شوند؟

 مجلس قرنطینه شود این پیشنهاد  برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود تا بتوانند کارهای عقب افتاده را بیشتر به جلو ببرند.

اخبار سیاسی- اما از سوی دیگر خبر رسید که امروز نحوه قرار گیری نمایندگان در مجلس تغییر کرد و از سوی دیگر گفته می شود 19 نماینده فعلی مجلس نیز کرونا گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات گام دوم فاصله گذاری اجتماعی|اصناف باید ثبت نام کنند

دانشگاهها در این ترم کلا تعطیل می شود؟

ماسک زدن در ایران اجباری می شود؟

زمان واریز مرحله دوم بسته حمایتی دولت

ثبت نام وام کرونا+جزئیات

پرداخت وام به آسیب دیدگان کرونا

آمار آنلاین کرونا در ایران و جهان

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به کرونا مبتلا شده و اگر چه حال وی بهبود یافته اما هنوز نمی تواند به شکل حضوری در جلسات مجلس شرکت کند.

پیشنهاد برخی نمایندگان برای قرنطینه کردن مجلس

اسدالله عباسی با اشاره به پیشنهاد نمایندگان درباره قرنطینه مجلس گفت: در زمینه مقابله با کرونا، نمایندگان پیشنهادات متعددی را هفته گذشته مطرح کردند که یکی از پیشنهادات قرنطینه نمایندگان در مجلس بود.

وی افزود: این پیشنهاد در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و برخی از نمایندگان هم بر روی این پیشنهاد مصر بودند تا اینکه مقرر شد در این رابطه رای استمزاجی از نمایندگان اخذ شود اما این رای گیری صورت گرفت و نمایندگان با آن مخالفت کردند.


تغییر صندلی های نمایندگان مجلس برای جلسات علنی به خاطر کرونا


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی در روزها و ماه های آینده گفت: پبرو تصمیم هیئت رئیسه، جلسات مجلس به صورت مداوم تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت.

مخالفت هیات رئیسه مجلس با قرنطینه

همچنین بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه هفته گذشته تعدادی از نمایندگان پیشنهاد داده بودند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وکلای ملت تا پایان مجلس دهم در داخل ساختمان پارلمان در قرنطینه باقی بمانند، گفت:  این پیشنهاد نمایندگان در یکی از جلسات هیئت رئیسه بررسی شد.

وی ادامه داد: پس ازبررسی این موضوع در جلسه هیئت رئیسه قرار بر این شد تا از نمایندگان رای استمزاجی اخذ شود و در صورت موافقت نمایندگان شرایط قرنطینه در پارلمان فراهم شود اما با رای گیری که از نمایندگان به عمل آمد آنها با این پیشنهاد مخالفت کردند.


جلسات علنی مجلس شورای اسلامی با شروطی ادامه می یابد


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: طی تصمیمی که در هیئت رئیسه مجلس گرفته شده جلسات مجلس به صورت مداوم تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت و سپس مجلس یازدهم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در روزهای آینده در جلسه هیئت رئیسه نیز درباره زمانبندی جلسات علنی پارلمان و میزان ساعت های برگزاری آن بحث و تبادل نظر کنیم.