اعتراض تند نماینده مجلس به ابتلای 3000 کارمند بانک به کرونا

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر عدم رعایت قانون در ارائه خدمات بانکی به صورت غیر حضوری به مردم در شرایط خاص کنونی و ابتلای حدود 3 هزار نفر کارمند بانک به دنبال این موضوع به بیماری کرونا و جان باختن 42 نفر از آنها بر اثر این بیماری تذکر داد.

اخبار سیاسی- متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر امور اقتصادی  و دارایی به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: عدم اجرای بند 3 ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری در وزارت تحت امر جنابعالی مبنی بر حذف مراجعه حضوری مردم و ارائه خدمات به آنها به صورت الکترونیک باعث ابتلای بیش از 3 هزار کارمند شریف بانک به ویروس کرونا  متأسفانه فوت 42 نفر از آنها گردید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر!

به موجب بند 3 ماده 37 قانون مدیریت خدمات کشوری، وزارتخانه متبوع شما موظف بوده است مراجعه حضوری مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حذف و خدمات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت الکترونیکی ارائه نماید.

متأسفانه عدم اجرای این قانون، در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا باعث ابتلای بیش از سه هزار کارمند شریف بانک به بیماری کووید 19 و فوت دردناک 42 نفر از مبتلایان گردید.

لازم است پیگیری نمایید با توجه به ضرورت‌های جدید و به منظور جلوگیری از اخلال در زندگی مردم و حفظ سلامت کارکنان عزیز شبکه بانکی کشور هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای قانون، اقدام و با متخلفان برخورد شود.