به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلاموالمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه معارفه رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه نمایندگی ولی فقیه تلاش خود را برای خنثی کردن جنگ نرم انجام داده است، گفت: هر چه در قلب و اندیشه جامعه تسلط پیدا کنیم امکان ورود اندیشههای بیگانه را به مرزهای کشور کم میکنیم زیرا خداوند برای انسانها تنها یک وسیله قرار داده است و آن قلب است پس مهمترین وظیفه سازمان بسیج طلاب پر کردن اندیشه اسلامی در قلب مسلمین است.

وی افزود: اگر خط توحید را در قلب انسان‌ها قرار دهیم جایی برای خطوط انحرافی باقی نخواهد ماند و نباید فراموش کنیم بسیج طلاب کنجینه‌ای بکر است که این سازمان قصد دارد این گنجینه را پویا کند.

سعیدی گفت: در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی حوزه جنگ تغییر کرده است و دیگر خطر تصرف مرزها معنا پیدا نمی‌کند و آنچه که کشورها را تهدید می‌کند خطر تصرف قلب‌ها و اندیشه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب فعالیت‌های نیمه تمام بسیج طلاب را به پایان می‌رساند و با تمام توان خود ماموریت‌های محوله امام خامنه‌ای و نماینده ایشان را انجام خواهد داد.

سعیدی خاطرنشان کرد: علل جنبش انحرافی در دین مسیحیت به نوع نگاه و عملکرد منفی کلیسا‌ها وابسته بود زیرا آنها با دینی کردن زمینه‌ها و ریشه‌های یونانی و نادرست معرفی کردن دین، دین را به ضد دین تبدیل کرده بودند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما بازسازی و اصلاح اندیشیه‌های نادرست است، تاکید کرد: وظیفه ما است جهت عملیاتی کردن دین و تحقق جامعه اسلامی بررسی کنیم تاکنون چه فعالیت‌هایی انجام داده‌ایم و با واکاوی بازخورد این فعالیت‌ها سعی به اصلاح نواقص خود کنیم تا در جنگ نرم پیروز میدان باشیم.

وی با یادآوری فعالیت‌های بسیج طلاب در دوران ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیج طلاب برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی در خط مقدم قرار دارد و برای اسلام شناسی در جامعه و تلاش و مجاهدت برای پاسداری از اندیشه‌های اسلامی تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان اظهار داشت: گنجینه استخراج نشده بسیج طلاب در قالب ساختار سازمان بسیج طلاب احیاء خواهد شد و امکانات و تواناییهای بالفعل آن جامه عمل پوشانده میشود و بودجه مصوب این سازمان از سال ۹۱ به این سازمان تخصیص داده خواهد شد تا بتواند با اعتبار لازم به انجام فعالیتها و امور محول بپردازد.