مجلس یازدهم آماده دریافت ایده‌ها و لوایح دولت برای رفع مشکلات جوانان

زهره الهیان  منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جوانان کشور و ضرورت تسهیل ازدواج ، تأمین مسکن و اشتغال برای آنان گفت:‌ در همین راستا جلسه‌ای با دکتر تندگویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان داشتم.

اخبار سیاسی- وی افزود: در این جلسه که در محل وزارتخانه تشکیل شد دیدگاه‌های تخصصی و تعامل با این وزارتخانه در یک سال باقی مانده عمر دولت دوازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منتخب تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر 13 میلیون جوان آماده ازدواج داریم، گفت: صرف اعطای وام ازدواج مشکل این جوانان را حل نمی‌کند و باید به صورت ریشه‌ای و با مشارکت جوانان در راستای حل مشکلات آنان گام برداریم.

الهیان تأکید کرد: دولت هم می‌تواند در این مسیر گام‌های مثبتی بردارد و مجلس یازدهم آماده دریافت ایده‌ها و  لایحه دولت در این زمینه است.

وی افزود: در این جلسه آقای تندگویان هم دیدگاه‌های خود را مطرح و گزارشی از وضعیت موجود و آمار و ارقام مربوط به جوانان، اشتغال آنان و همچنین نحوه تسهیل ازدواج و تأمین مسکن آنان ارائه کرد.

منتخب تهران در مجلس یازدهم از آمادگی مجلس برای رفع موانع در این راستا خبر داد و گفت: امیدواریم با ارائه لایحه از سوی دولت و یا تهیه طرح در مجلس در این زمینه گام‌های مثبتی برداریم و نسبت به بهبود وضعیت امیدوار هستیم.

الهیان گفت: تقلیل دادن موضوع جوانان در حد معاونت وزارتخانه باعث می‌شود تا مشکلات همچنان باقی بماند و ساختار فعلی وزارتخانه پاسخگوی حل مشکلات جوانان نیست.