واکنش یک نماینده مجلس به پشت پرده تخریب های هدفمند علیه مجلس یازدهم

مجتبی یوسفی به تخریب‌های هدفمند این روزهای برخی از جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت:  برخی از جریانات سیاسی با فضاسازی رسانه‌ای که در این روزها علیه مجلس شکل داده‌ا‌‌ند به دنبال دوقطبی کردن فضای جامعه هستند.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: این جریانات سیاسی می‌خواهند با طرح مسائل حاشیه‌ای مشکلات اساسی از قبیل معیشت، اقتصاد و اشتغال مسکوت بماند؛ چرا که این طیف خاص با کوتاهی‌هایی که در مسیر خدمتگزاری به مردم کردند، متاسفانه همه این مسائل مهم از دسترس خارج شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی با طرح مسائل فرعی در جامعه، خدمتگزاری به مردم در مسائل ضروری را فراموش کردند، اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر برخی ها برای اینکه مسائل اساسی مردم را به حاشیه ببرند به دنبال ایجاد فضا سازی‌های منفی نسبت به مجلس یازدهم هستند.

 نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در ادامه افزود: این جریانات سیاسی با طرح مسائلی همچون ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و ... مسیر اصلی خدمت به مردم را به فراموشی سپردند؛ چرا که اگر به دنبال احقاق حقوق بانوان بودند مشکلات معیشتی یک میلیون زن سرپرست خانوار را که به سختی و با خودگذشتگی در تلاش هستند تا زندگی فرزندان خود را تامین کنند پیگیری می‌کردند.

یوسفی با اشاره به اینکه رسیدگی به مسائل مهم و اساسی مردم از اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم بوده، اشاره و تصریح کرد: وظیفه اصلی مجلس یازدهم رسیدگی به مسائل مهم و اساسی کشور بوده و باید برای رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصادی کشور از حاشیه‌ها دوری کرد تا به این مهم هم دست یافت.

وی در ادامه افزود: قطعا؛ هر میزان که جریانات سیاسی برای تخریب مجلس و به حاشیه راندن آن در تلاش باشند، بدانند که تیرشان به سنگ خواهد خورد و به آرزوی خود دست پیدا نخواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: ما برای کمک به دولت در جهت خدمتگزاری به مردم همدل خواهیم بود، اما اگر دولتمردان از مسیر خدمتگزاری غافل شوند از ابزار نظارتی مجلس استفاده خواهیم کرد تا حقوق مردم با تمام و کمال گرفته شود.