تورم و گرانی مردم را به ستوه آورده است/ رفع مشکلات اقتصادی اولویت مجلس یازدهم

اخبار سیاسی- حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان،دیر و جم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز در خصوص اولویت های مجلس یازدهم با توجه به وضعیت تورم و گرانی اظهار داشت: مجلس یازدهم در شرایطی که مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی برای مردم وجود دارد و از سویی با بیماری کرونا مقابله می کند اولویتش رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب نیز درباره آن تاکید کردند.

وی افزود: یکی از کارهایی که باید برای رفع مشکلات اقتصادی صورت گیرد رفع موانع قانونی در بخش سرمایه گذاری خصوصی در کشور می باشد و در این خصوص باید وضعیت مردم را در نظر گرفت .

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: تورم و گرانی مردم را به ستوه آورده و امروز مشکلات عدیده ای در بخش مسکن و مسائل معیشتی مردم داریم و با تدوین قوانین به دنبال رفع مشکلات معیشتی و موانع موجود هستیم.

احمدی تاکید کرد: مجلس یازدهم به دنبال رفع موانع است تا راه را برای خدمت رسانی دولت و وزرا را هموار کند تا آرامش روانی در جامعه حاکم شود.

وی در ادامه با تاکید بر وظیفه نظارتی مجلس گفت: مجلس بر دولت نظارت خواهد کرد که ببیند دولت تا چه میزان وظایف خود به ویژه در برنامه توسعه ششم را انجام داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در پاسخ به سوالی درباره قطعی های اخیر برق در کشور گفت: ما هر سال در تابستان به علت پیک بالای مصرف برق با قطعی برق مواجه هستیم، وزیر نیرو نیز در مجلس گزارشی از برنامه های خود برا کم شدن قطعی برق داد.

وی افزود: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی های صحیح و درست با توجه به مصرف بالای برق در کشور کمتر قطعی برق داریم و امیدواریم این قطعی برق پایان پذیرد.